jan
3

Kismanók!

| Szerző: Panki | 9:57 am

Nos, 2009 van..ha az évem ugy telik majd, ahogy a szilveszter éjszakám...akkor ez évvel kapcsolatban nem öszinte se  a lelkesedésem, se a reményeim. Köszi két kedves barátomnak, hogy megszöktettek,és nem firtatták az okát.

Amugy boldog új évet...sorsforditó év lesz, ez már biztos.:)Leginkább mer mindegyik az..De még fogalmunk sincs róla, mit ad majd ez az év,és hogy mit vesz el.Kiváncsian várjuk, hajrá 2009!!!!!!!!!!!!!!!!

Mőőő, új hányókirályt avattunk ( amennyiben én mindenkor versenyen kivül indulok) Ákos személyében, aki a saját koncertje alatt legalább 4 szer hányt de a zacsit 6 szor szorongatta( doboktol kifordul, okádik, vissza, dobol tovább-ütemben), másnaposan, másnap 11 kor...este..Lemondassz a koronádról??? Elismered a vereséget???? Légy erős Mő...:)Amugy kész szerencse, hogy nálunk lettél rosszul.. az apád ötvenedik sznapján rendezett egyszemélyesördögüző showműsorom után.Az én szüleim csak ugy emlegetnek Téged:" Lány, aki két napra eljegyezte magát a fajansszal"- Asszem tegnap emlegetett igy az anyukám:)Nem csoda ha el leszünk tiltva:)

Vizsgaidőszak...tegnap már kinyitottam egy könyvet..talán ma belelapozok, szépen lassan megszeliditem.Jó tanulást,és emlékezzetek mit mondtam a szemekről,meg az ő csillogásukról.

Szeretnék felpakolni mindenféléről képeket..de nem találom a kábelem:(

Ramcsika, remélem pásszol a pohárszék. Didi, nemsokára jössz haza nem???Mikor???MIkor lesz a babazsurunk????Enyém lesz a pihihihipuhuhuhuuuhaaa ágggyaaad:DDDDJeeeeee

Volt értelme blogot irnom????Anna hogy vagy????????????????????????????????????????????????????????

Pupi a lapinak

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr76854733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.01.03. 10:47:24

Szia Pankaaaaaaaaa!
Jól vagyok, csak nem kommentet kéne írnom, hanem tanulnom:(:( Pedig annyi más dolgom lenne még..orvos, fogorvos, hajfestés, pakolás.. de inkább egyiket sem csinálom? az nem jó..Mindjárt bekapok valami reggelit, aztán irodalmazok:)

Tegnap felugrottunk Pestre, és elhoztam a cuccokat. Biztos maradt még ezaz, azt majd.
ööö..vettem télikabátot..Nemám magyar télit...finn télit:)Bár megnéztem a tavalyi turkui időjárást neten, és -11 +28 között ingadozott. Az nem olyan szar, sőt! Tegnap Turkuban -6 volt. Háhá, annál még Kecsón is hidegebb van:D

A szilveszterünk nagyon jól sikerült, ugye csajok? Orsinak hála Tibit 3 méterről csodálhattam:)
Mondjuk halljátok, a jobb térdem full véraláfutás, vszínű azért, mert nagyon kellett küzdeni a megszerzett helyért, plusz még Orsikát néha hátulról kiegyensúlyozni:D a quimby koncert küzdelem, ha haajöttem menjünk megint!

Pankaaaaaaaaaaaaaaaaa, még szeretlek!

kommentnek hosszú lesz, megyek tanulni!
pusszpussz
jaj, tatu nagyon jó volt;)

Anna. 2009.01.03. 10:50:43

Zsaa téged meg elkapott a germán szellem?:) ezt a luftballonos csaj énekli?

Panki 2009.01.03. 11:26:23

Ez a térdes küzdelem kicsit félreérthető lett. HAHA kackac

Anna. 2009.01.03. 13:11:32

jaja:) a térdem fáj, Orsi hátuljának ehhez semmi köze. Így jó, ugye?

˙tt 2009.01.03. 13:50:22

:) biztosan nem olyan lesz az év mint a szilveszter, nekem a legtöbb szilveszteremen történik valami szar, annál még az éveim is jobbak :D

Annáéknak hadd mondjam el, hogy tegnapelőt én is csodálhattam Tibiéket a Gödörben, bár asszem nekem új szerelmem lesz, a Livius meg a Sziszi olyan vicces elvetemült fejeket tud vágni zene közben, hogy meghalok tőlük. kis drágák. ja és a Livius elénekelte az abbától a denszing kvínt, + táncolt hozzá annyira röhögtünk...:D

Zsa köszi a másik kommentet :) így egy év távlatából már valóban más... de még majd dolgozunk az ügyön :)

hát ahogy a harangláb újság elején láttam: "elviselhető új esztendőt" :DDDDD

lcsillu 2009.01.03. 15:51:26

bujekot kivanok en is mindenkinek!
akikkel egyutt nyomtuk, azoknak koszi, miattatok volt szuper az este (amugy en legjobban a keszulodest elveztem:) festegettuk egymast, vagyis Emoke meg Orsi minket, oltozkodtunk, fotozkodtunk es persze nyakaltuk a vodkat meg a pezsgot..)
akikkel nem, majd jovore remelem:))
szerintem 2009 jooo lesz, legalbbis majustol biztosan, addig meg csak kibirjuk.
puszikak

Maglóca szépe 2009.01.03. 16:25:23

hát-hát...szivem sajog....amennyiben képekkel alá tudjátok támasztani ,h Ákos ,a mákos lekörözött,akkor átadom a fiktív koronám...addig pedig én uralkodom:-)boooccssss

Panki 2009.01.04. 12:02:17

Nos ,aki rendelkezik a bizonyitáshoz szükséges felvételekkel ( biztos, hogy van ilyen), az ne tétovázzon!!
A Barbacsi mészáros, született Maglóca szépe, meg pakolja fel kedves kis blogunkra a történetét és a képeket hozzá!! ( Amugy azóta feldolgoztam,mindent a hivatásodért!)
Ceje
Pupi
süti beállítások módosítása