jan
10

"ezek ilyen legók"

| Szerző: lcsillu | 9:19 am

legoember

gondoltam, megosztom veletek is ezt a naon szuper blogot, én rácuppantam teljesen.. értsd alatta, az összes posztot elolvastam. egy (munka)nap alatt;) itt található:

legoember

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr21868725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.01.10. 17:00:57

juhuuu, ez nagyon vicces, én is el fogom olvasni:D

képzeljed el, hogy a rózsaszín kulcsizé nem megy rá az ittenire, mert itt hüje elektromos kulccsal működik az ajtó:( Ugyanez vonatkozik Orsi a te borsókádra is, nem lehet mire rátenni:(
Még jó, h nem csak erről juttok eszembe, hanem amúgy is:) Hiányoztok kis palántáim!!

Panki 2009.01.10. 19:06:19

Jólvan, én leirtam a friss hireket imélbe:)

Panki 2009.01.10. 19:10:11

Jah ,és megnéztem én is:) Sok iedeje van az embernek, nagyon éédes:) Szomikocka
süti beállítások módosítása