jan
10

| Szerző: Anna. | 1:04 am

Sziasztok!

Remélem nem gáz, ha most kivételesen mindkét blogra ugyanazt küldöm, csak kevés az időm máma:(

fikcijóék: Kat, tegnapelőtt jöttem. És még mi volt hajón szilveszterkor? Meddig maradtatok végülis? Merlin nagyon jól sikerült szerintem, bárkit megkérdezel. Örülök, h ti is jól éreztétek magatokat!

sezlony: a lakásosra nem lehet kommentet írni. Sztem naon jó lett:) Végre átrendezte valaki veled a szobát, Panka! Szegényem, mennyit nyagatott, én meg nem akartam..

fiklony: Itt minden rendben. Azon gondolkodtam, Finno. megvéd engem a szélsőséges időjárástól, merugye mikor nyáron voltam kint, akkor itt hűvös volt, most meg h hideg van otthon, itt elkezdett olvadni a hó, és +1 fokra melegedett az idő.

Mondjuk elvileg az igazi tél február, majd meglátjuk, akkó mi lesz.

Nem is tudom, mit emeljek ki, annyira pörög minden, rengeteg dolog van, amit el kell intézni, de a tutor csajok mindenben segítenek. Helsinkiben találtunk egy magyar lányt (bocs, aki már olvasta), vele + az ő tutorjával, + Eszter+tutor, +Anna+tutor rohangálunk 6an mindenhová. Baromi jófejek, és imádnak segíteni. Finglish-t beszélünk, ha Ági is ott van angol irányába, ha nincs, a finn felé billen a mérleg:)

Turku belvárosába ma jutottunk be először, buszos kirándulás volt.

Majd jövök, mennem kell.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr58868545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.01.10. 01:09:21

Jaigen, Emőke! miért is voltál lúzer? Ha itt nem, ímélbe:)

Panki 2009.01.10. 10:20:38

Na,mami ez nem hangzik rosszul. De milyen a kóter????
Mindent irj le!!!

Anna. 2009.01.10. 16:58:02

Sziaaaa!
Mi az a kóter? lakás?
hogy sikerült a vizsga tegnap?

Maglóca szépe 2009.01.10. 19:39:18

drága,viszgaidőszak után dumálunk,Panki addig informál,addig élvezd helyettem is a nyelvrokonaink vendégszeretetét:-)and láv

zsaaaa 2009.01.11. 21:35:57

Manoka!Beszeltem Orsival,orulok hogy jol vagy,amint vege a vizsgaidoszaknak tied vagyok,addig meg halljak meg feloled...:)hianyzol
süti beállítások módosítása