jan
13

namostmáraztán.

| Szerző: ˙tt | 11:22 pm

tehát. nekem mostmár elegem van. itt a nagy képfelpakolós őrület végleg betett. kész vége kiakadtam. :)))) fotókat akarok. Talán augusztus hava óta mindig emlegetem, hogy hát a Tomi nyaralós képei kellenének nekem (legalábbis amit a közös nyaralásunkon csináltunk az biztos)...

Panka ma próbált egyet átküldeni msn-en de még az sem jön át. ez az én életem. elegeeeeeeeeem van. Tomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kérleeeeeeeeeeeeeek valahogy! Én adok cd-t,dvd-t, pendrive-ot, msn-címet, konténert, akármit amit akartok az ördögnek is, az atyaúristennek is, akárkinek csak könyörgöm léciiiiiiiiiiiiiiii.

bocsi. gyenge az idegzetem így január tájékán. főleg ha még a nyaralós képeken kell aggódnom tél közepén. :)))))

hát meg ha már szóba kerültek a hétvégi koris képek, már azt meg sem merem említeni. :)))))))))

imádok mindenkit :) puszi.

(ja egyébként rólam bármit fel lehet tenni. feltétel: megelőző konzultáció a kép főhősével ) :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr93876110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.01.14. 08:20:56

HÓgyisne!:) Könzultánció nincs, zsákbamacska van. Nektek semmi érzéketek a meglepetéshez:(
Nekem a Mesti egyszer már odaadta a Tomi képeit, de otthagytam nála. Ez volt a szomorú történetem mára.
És lehet h már előre küldeném Zsaanak és magamnak és mindenkinek aki szereti, Zámbó Jimmitől a bukott diákot.
Csókjaim hada.
süti beállítások módosítása