jan
18

| Szerző: Anna. | 4:21 pm

Sziasztok:)

Na, ma sikerült beszélnem párótokkal:) reggel, de a többiek írják meg lécci, hogy vannak:) Csilla a síelés beszámolóját!

Itt minden oké, most valamiért nagy a nyüzsi a folyosón, mindenkinek nyitva van az ajtaja:)
Csináltam most pár képet a szobáról, hogy meg tudjam mutatni...kicsit sötét van már, de talán a nagyja látszik:)

 

 

  A többit inkább mégsem rakom fel, mert nem lettek jók:)

Szóval ma pihi nap volt, mert tegnap elmentünk bulizni. Meg csütörtökön is, úgyhogy most egy darbig nem kéne, ha enni is akarunk még januárban.
Úgy volt, hogy csak a szomszéd épületbe látogatunk át este, de aztán mindenki annyira akart menni, hogy hát jó...csatlakoztunk Eszterrel. Persze mi később értünk oda, mint a tömeg, mivel itt télen is mindenki bicajjal közlekedik. (tegnap is láttunk egy taknyolást:):(. Na mindegy, nem vagyunk ilyen elvetemültek, mi sétálunk. Télen az ember autózzon - leginkább- vagy sétáljon.

Jó kis drága hely volt, ahova mnetünk, persze tudom, semmit nem szabad átszámolni saját valutára... Ígyhát az 5 eurós sör akkor jó üzletnek tűnt:) Ez azért extra sok, máshol kevesebb.
Ami még fontos infó lehet: a csoki egyárban van a mo.-ival!

Az emberek nagyon kedvesek, Johanna (tutorom) pont most írt, h holnap kajáljunk együtt.

Próbálunk minél több finnel spanolni, csak az a szar - vagy nem, nem is tudom - hogy a cserediákok egy épületben vannak. Tegnap is volt mindenféle, olasz, spanyol, cseh, osztrák..asszem minden országból valaki:)

A múlt héten már voltak óráink. Mmmmm, sajnos ömlesztve vagyunk (mármint akik a finnt idegen nyelvként beszélik), és teljesen vegyes a csapat. Van egy japó, aki 11 éve itt él, meg egy román csaj, aki tavaly kezdett tanulni. Szóval a tanár kicsit butítva beszél hozzánk, ami azért elég zavaró. De ő csak egy tanár, van rajta kívül pár, aki jobbnak tűnik.. Na, az még egy színes társaság: van koszovóink, jópár japánunk, kínaink, svédünk, ja meg az afgán lány, akivel jóban vagyunk:) Ja, és egy srác - olyan 45 éves ez a fiú - úgy értettem, h a Komi Közt.-ból jött, majd egyszer rá akarok kérdezni nála.

Át akartam futni mégegszer amit írtam, de olyan kalandtalan, hogy nincs kedvem. Ha már itt jártok, biztos elolvastátok, ha mégsem: nem maradtok le semmiről:))

Bár elmesélem, milyen játékba csöppentünk tegnap: szóval belépünk Eszterrel a konyhába, a fiúk serényen hellyel kínálnak...hmm, milyen derék - gondoltam. A feka srác, meg egy belga - kicsit Alonsószerű - fiú között kaptam helyet. Az előbbi elkezdte magyarázni a szabályokat, de úgy a 11.-nél feladtam, mondtam hogy oké, majd meglátjuk.
Francia kártyából kellett húzni, és aszerint, h milyen lapod van, kellett csinálni valami abszolút ""szságot (nem találom a csillagot). Például: 7es, meghúzog a balodon ülő fülét, megcsavarod a jobbodon ülő mellbimbóját, megrángatod a saját arcod, beleköpsz a tenyeredbe és a hajadba túrsz, azt mondod Kippis! (fn.: egészségedre:), és a bal kezed két ujjával tartva a piádat, jól meghúzod. A mellbimbócsavargatást leszámítva egyébként tényleg vicces, mire mindent megjegyzel:) Szóval kiderült, h van jelentősége az ültetési rendnek, de kijátszottam a belgát, háháá:D

Bocs, ha fárasztottalak titeket, ezt mindenképp le akartam írni, már csak azért is, h én emlékezzek rá:)

Várom a további otthoni élménybeszámolókat - a sielőktől is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!














 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr39885490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.01.18. 22:36:41

dehogy volt fárasztó :) írj sok ilyet! egyébként akik eramus-világjárókat ismerek, mind azt mesélték, hogy a helyieket nem is nagyon ismerték meg, mert így az erasmusosok egy csapat inkább.. de szerintem ez nem baj.. így legalább mindeféle nemzettel körül vagy véve :)

ja és tessék, csak itthon néznek furcsán a biciklistákra :D egyik barátnőm dániában volt kint, és kirittyentve bálba menet ő is áldozatul esett a pálinka utáni kerékpározás veszélyeinek :D

pusziii

Panki 2009.01.19. 00:22:36

Sztem ez a szoba tök Neked valo:)
Eszternek üzenem, h rájöttem ki a nővére. AZ életed szupi lehet, de ne bicózz!:)
ÉN ma Didivel telefonoztam egy nagyot, vannak fordulatok nála is:)Kérdésünk a T-hez és R-hez: Karácsonyozás???
Plusz megnéztük a Kaméleont és a Valami amerika kettöt ( a magyar filmet támogatván) és mind a kettő baromi jó!!!!A kaméleon az lelkis..
Mesti! Én nem találtam meg a képeket:(
LOLL, PUSY CEJCIZÉS naon mindenkinek!

Panki 2009.01.19. 00:23:36

Jah, amugy miért van fekete zászlő az ágyad felett???csak a miheztartásvágett kérdezem.

˙tt 2009.01.19. 00:26:51

jah.. azt én is néztem mi lehet alatta h így le van takarva :D

karácsonyozás. én észben tartom. már majdnem tudom mit kaptok :D
mik a fejlemények? megint klikkesedtek, mi meg nem tudunk semmit :))))

˙tt 2009.01.19. 00:29:21

jah. lehet, hogy egy ablak :)

ramóna 2009.01.19. 08:37:48

Én az ablakra tippelek! És ne klikkesedjetek mert nem kaptok semmit Karácsonyra!!!! Egyébként mik a fejlemények?
Nekem szombaton még 3 vizsgám lesz szóval csak finoman Karácsonyozunk. És én elvesztettem a fonalat hogy mit kaptok... :((
Fejlemyének fejlemyének????????

Dida 2009.01.19. 17:19:36

Anna! jo, hogy irtal!Orulok,h jol vagy, megvagy, elvagy...Nalam annyi az ujdonsag, h elkezdtem dolgozni. Gyumolcsoket, zoldsegeket csomagolok, valogatok, minosegellenorzok..:)) Vannak udvarloim is...:)Lengyelek es "mauriciusiak". Szoval nem rossz, csak kicsit hideg van. Egyik az utobbiak kozul vmelyik nap a kantinban pityergett, hogy nagyon fazik...Egyem meg, ammyira egyutt ereztem vele.En is majd megfagytam. Aznap latott eleteben eloszor havat. Csutortokon megyunk haza! Nagyon jo lesz:))))) Ramcsika!!!Persze tudok adni cuccokat, csak mondd pontosan mi kell. Bar ezt mar szemelyesen is megtudjuk beszelni.Tok jo:)) Lanyok!!!Akkor pentekem latjuk egymast:)))Pupi

Anna. 2009.01.19. 17:43:06

Szia Diii és a többiek!
Érezd nagyon jól magad otthon! Szegényem, hány fokban kell dolgozni?

Timinek 10 pont: ablak.
És az egy KÉK függöny, nem egy feket zászló.
:)

lcsillu 2009.01.19. 20:18:15

hello mindenkinek!

Annu jol latom, hogy erkelyed is van?? az pöpec:))

szia Diiio, jossz pestre is vmikor? majd szoljatok, ha van vmi a fovarsoban is!

puszik

Dida 2009.01.20. 18:14:51

Haho! Nem hiszem, h belefer a kis idobe pest, de mindnkepp szolok ha megis..sajnos. mert jo lenne.
süti beállítások módosítása