jan
21

Drága Annapanna! Képzeld találtam magamnak ismét valakit, akit ugy szerethetek mint Tracy-t:)Ezt a dalt neked küldöm:) ( meg az összes MÉRLEG- Kik azok???- barátomnak)Gondolom ilyenkor örülsz hogy nem vagy itthon és nem kell ezt hallgatnod.. :) Nagyon bírom a néger nénik vonaglós zenéit, föleg ha nem a dekoltázsukra meg a bitang seggükre van helyezve a hangsúly, hanem így egy száll gitárral, mindenféle sárral felöntött lezbikus szexjelenetes klipp nélkül vannak tálalva.

Hiányzol nekünk nagyon ám.De már eltelt majdnem egy hónap.

Nos! Mőnek eltávolították a fémet a szájából.

Mi ma a vonaton egy néni kirablásába keveredtünk .

Tatai Kislányok! Pénteken legyen a babazsur vagy szombat délután?Mivel ugyis én vagyok a führer, én döntök, csak fenn akarom tartani a demokrácia látszatát. Szóval akkor szombat! Valakinek nyekergés???

Az ujjam begennyesedett, de Alíz szerint ennek így kell kinéznie. jah amugy Aliz jófej, meg olyasmi mint mi..csak a napi szómennyisége egy hat generációból álló olasz család egy heti szómómennyiségét kiteszi. Alíz mesél, mondja, mesél, magyaráz...és monjda, és meséli és magyarázza. DE én amúgy bírom, Zsa kicsit meg van rája sértődve...  De Anna...baromira nem vagy pótolható.

Csilló milyen volt a síelés???

Puszpang

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr42893898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.01.21. 18:01:32

szombat délután meghittebben tehetjük az ajándékozást úgy gondolom, és akkor már ramcsikánk is felszabadultan ünnepelhet.
most azért érveltem, nehogy úgy tűnjön, hogy a führer befolyása alatt állok, és csupán azért szavazok a szombatra, mert megkínoztak.
de természetesen pénteken is találkozunk :)

Anna. 2009.01.22. 00:20:21

Én tudom miben volt a szerdás: a te szádban..Én legalábbis onnan hallottam.
Hiányzik mi, hogy hakan csöndben üljek az ágyamon, csak néha horkantsak fel, hogy Panka, ne ezt a szaaart!! Ez nem erre a dalra vonatkozik, mer ez egész jó, annak ellenére, hogy nő. Amúgy tölts le Sadét (sade),mármint hogy vedd meg a cd-t persze, sztem tetszemi fog. Tod, van is egy száma, amit más nagyon nem is ismer, csak te, Sade és én:)

És Alíz hogy néz ki? Van egy kép a fejemen ehhez a névhez, és kíváncsi vagyok...

Álmos vagyok, és még van egy elolvasandó szövegem holnapra.
10-től 11-ig szaunáztunk, úgyhogy még nem volt időm tanulni:(:)


lehet hogy...ááá.....lehet hogy nem. mármint tanulni...mm...

ja, láttam a vicky, cristina barcelonát, Javier még szép. huh.

Anna. 2009.01.22. 00:21:20

Panka, én nem vagyok mérleg. vagy horoszkópról van szó? akkor sem. semmiképp.

Panki 2009.01.22. 08:42:26

Tudom. De valaki lehet h mérleg. Te sztem szúz vagy, vagy max az az elütti, Igen az én számban szokott lenni ez a dal..de ki irta??? A cd-t megveszem.Melyik számot kell??
Megegyeztünk h szauna nincs.
Aliz alizos.nézd meg az ismijeim között.
A Barcas fimet én is megakartam..
CSOKOK

zsaaaa 2009.01.22. 13:48:00

Meg van a megfejtés...Maradjunk még a vasárnapnál,
Ránctalan keddről álmodik a hétfő folytatása...tehát Kispáltól a Jutka!!!És a megfejtő nyereménye:???

Panki 2009.01.22. 14:31:42

@zsaaaa:
Gratuláálok!!!!!!!!:D
Hát mit szeretne....:D

ramóna 2009.01.23. 08:29:18

Sade nagyon jó! Nekünk megvan. A szombat délután is jó! 5 óra?
süti beállítások módosítása