jan
24

Sauvo

| Szerző: Anna. | 9:58 pm

Sziasztok Bogárkáim!!

Megint úgy írok, h sezire és fikcijóra ugyanazt, ha nem baj, mert úgyis ugyanazt akarom elmesélni:)

Történetesen a tegnapot. Szerveztek nekünk egy hétvégét egy mökkibe, Sauvóba, ami kb 50 km Turkutól.
Egy fenyőerdőben van az egész, a Balti-tenger partján. Tényleg fantasztikusan szép hely - mondjuk nekem ez a fenyőerdő dolog amúgy is kedvenc:)))
Szóval 70 erasmusos, meg a 9 finn, akik vigyáztak ránk:), köztük Johanna is.
A lényeg ugye, hogy minél több emberrel megismertessenek. Csapatokba sorsoltak minket, és 8 feladatot kellett megcsinálni. Az én csopim nagyon jó volt, 3 Anna, ebből 2 katalán, mégegy spanyol csaj, egy brazil gyerek, egy angol srác, és egy francia. Igazság szerint nem nyertünk, és az első háromba sem jutottunk be, de szerintem ügyesek voltunk:)
Volt tesztsor Finnországról, ki kicsoda - Ors, volt Kimi, és valaki lehäkkinenezte -hihi, namindegy.
Ja, és kipróbálhattuk a nemzeti sportjukat: a csizmahajítást. (Ennek egy változata a mobilhajítás amúgy.)

Be akartam szúrni pár képet, de hülyeségeket ír ki a gépem, nem létesít aszongya netes kapcsolatot, nem tudom, akkor most ezt hogy írom...
Tudja valaki, hogy mi az, hogy valaki használja az IP címem? Mert a "Windows IP-cím ütközést észlelt." Valaki ugyanezt használja. Lopják a netem, asszem. Úgy bemegyek hétfőn a rendszergazdához!!!!:))

Így nem is jó képek nélkül:(
Várjatok, hagyom a kábelest, és keresek netet az éterben....

na,
Volt ilyen is:) Ezen a képen rajta van Ági, ő a második, fehér sapiban.
A tenger be volt fagyva, úgyhogy még ha akartam volna, sem tudtam volna belemenni:))

Ebben aludtunk.
És képzeljétek, este szaunáztunk. Elvileg volt egy fiú és egy lány szauna, mégis jöhetett férfi is a nőibe, de csak akkor, ha mindenki hozzájárult:) Szóval végülis nem volt nagy keveredés, 30 csaj és egy fiú:)
Viszont kimentem a hóba - hát, ha nem is hemperegni, de hógolyózni:))

Orsi, veled beszéltem, Pankával is két szót, Csillánka írtam, VágóÁgival álmodtam, többiek? A kecskeméti és tatai brigád is írjon! Zsaaaa, hogy állsz a vizsgákkal? Megmutattad a világnak?
A másik oldal meg meséljen a blingről és a névnapozásról plíz:))))) 
Hiányzik a fejetek egytől egyig, tényleg, és nagyon.
Megyek alukálni mostmár, előző éjjel nem sikerült túl sokat!!
Puszi mindenkinek

lávlávláv 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr17900375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.01.25. 09:48:40

jajjjj Nus, ez gyönyörű!!!! hihetetlen jó!!!:) meg tök nagy muri lehetett a csizmadobálás!:) majd itthon is elterjesztjük, max nem csizmával,h ne vegyük el a finnek ötletét.:))még Apum is leült a képeket megnézegetni:)imádás, sok Rád gondolás!:) pussssssz

Panki 2009.01.25. 12:02:48

Mamale...gyönyörü fantasztikus...TÉLI ( decemberi gyerek vagyok),és erröl bezséltem...hétvége a Mökkiben??????????Atyagatya...Irigység!!!Nagoyn boldog vagyok, h jo helyen vagy..
Jah és Alizt egyre jobban szeretem.:)De a többit majd priviben.Puszi

Panki 2009.01.25. 12:03:42

Jah és én is mutattam anyunak a képeket:)
süti beállítások módosítása