feb
7

Orsika, Csilluska

| Szerző: Anna. | 12:58 pm

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, néztetek e már valami időpontot, hogy mikor látogassátok meg az ELTE finn szakjának legjobb kecskeméti arcát?
Azért is kérdezem, mert megy itt a szervezkedés: Eszti barátja márc. 31-én érkezik Stockholmba, és elvileg elémennénk oda, és valamikor visszajönnénk Turkuba.
Csak Ors, te is március végét említettél, és úgy akarom, hogy nektek is jó legyen. Mert végülis úgy is lehet, h én nem akkor megyek Stockholmba, haneeeeeem, mmm, megkeresem a naptáram.....

Március 2-től egy hét szünetemvan. Nincs vizsgám, mert előtte lesz egy, meg áprilisban a többi.
Szóval, ha tudtok valamit, írjátok meg, mert msn-en soha nem találkozunk:(:( most is fent vagyok, de nincs senki:((
deeeeeeeeeeee, Pankaaaa és Tamás:)))))))
Szóval nagyon sok szeretettel várlak titeket, de tudjátok, ha nem fér bele a költségvetésbe, akkor nem kötelező:) Rengeteg puszi MINDENKINEK!!!!

Majd még írok ám, például arról, hogy lilult be az egész combom...najó, összedőlt alattam egy szék, és akkó mi van?

Ja, meg még azt is akartam, hogy emlékszem, mennyire utáltam a szomszéd szobából hallgatni tesóm zenéit kiskoromban. Most meg rákattantam a Faith no more-ra(sosem késő) Mindenki hallgassa meg az Evidence-t (akinek kedve van), meg a Midlife crisis-t, meg a stripsearch-öt:).

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr81928291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orssssssss 2009.02.07. 16:11:23

Nus, haldoklom:( azért nem voltam msnen. mindent elkaptam,amit lehet. most itthon fekszem lázasan, nem ehetek csokit!!!!! meg még egy csomó dolgot nem csinálhatok:D
holnap sztem leszek fent és majd beszélünk! pusszpussz

orssssssss 2009.02.07. 18:55:12

és tetszik ez a profil vagy háttér vagy mi is ez:)

Anna. 2009.02.07. 21:02:48

oké, bár sajnos nem tudom megmondani, hány körül leszek, de remélem talizunk:)) cupp cupp, gyógyulj meg, igyál teát, mégha utálod is!!!!!!!!!!!!!!!!!

orssssssss 2009.02.08. 09:46:10

amúgy mostanában nem utálom. már a teát:) ez furi tőlem,mi?:D
fent leszek sztem egész du, aztán gyüssz,amikor tudsz!:)
süti beállítások módosítása