feb
19

hoki

| Szerző: Anna. | 4:53 pm

 

Itt van pár kép a keddi hokiról, naggggyon jó volt, legalábbis nekem tetszett:)) Meg a többi embernek:) És képzeljétek, külön üdvözöltek minket cserediákokat! Jaj, de izgi..

Utána meg elmentünk bingózni, és Eszter nyert egy pisztolyt meg bilincset meg műanyag jelvényt...váó Én nem nyertem, de annyira nem is lett volna jó, mert ki kellett volna állni a nép elé. Bár volt muminos homokozószett meg jövőfénykard, nem beszélve a világítós gumilabdáról!

Dió, most lejjebbnyomtam a blogon Timi bejegyzését, de nézd meg azt is!

Puszi a fikcijósoknak is, és a sezlonyosoknak is!!! xxxxxxxx

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr30953092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2009.02.19. 17:20:49

Egyszer én is voltam hoki meccsen Szlovákiába az egyik sítáborunk alkamával. Nagyon élveztem. Jók a képek! Bár sajnálom hogy te nem nyertél semmit, nekem a lézerkard jött volna be :DDD Anna suhogtatja :DDDD

orssssssss 2009.02.19. 17:55:26

Jujjj muminos homokozószett!!! Asszonyállat! Hát az kellett volna! Mit mókoltunk volna nyáron a balcsin:DDD Elképzelem, ahogy Berci nekiesik és épít egy csudaszép várat szíve királynőjének:DD
Amúgy ha nem állsz ki emberek elé, akkor hogy a picsben leszel finn miniszterelnöknő??:D Nem jó ez így. Most akkor keressünk más életcélt magunknak?
Jah és bocsi a tegnapi smsért, remélem nem ébredtél fel rám:) Kicsit jól sikerült az este...Írisszel iszogattunk meg elmentünk táncizni...és roptuk kegyetlenül...Jó lett volna ha ott vagy köcs!:)
Trilliómillióbillió puszi a pofidra!

Anna. 2009.02.19. 18:40:00

:D érdekes hallani, kinek mi jön be:D Ramcsinak a fénykard, Ors meg a muminos homokozószettre izgult rá:))
Nem ébredtem fel Kret, lent voltunk az itteni pubban, és egy finn fizikus-diákkal társasoztunk. Ilyen mit tudsz Finnországról játék. A gyereket nem sokat érdekelte, h ez nem az anyanyelvünk, mert olyan erős nyelvjárásban beszélt, h alig lehetett érteni.
Szóval akkor ti is buliztatok! helyes!!!!
Megvan már a jegyetek? Mi már néztünk szállást stockholmban (az óvárosban!), kb 11-17 €/ éj:) Lassan le kell majd foglalni.

Hiányoztok.:(

Panki 2009.02.19. 20:10:47

Jahj gyerekek, leszarom a homokozószettet (sárosgumicsizmával tapossa a gyerek kreativitását-Timi jegyezd:D), és a fénykardot is tuti megunnám , bár a fénykardos filmeket köztudottan IMÁDOM,......... de BINGÓZTÁL???? Ugy mint Véda Száltenfássz??
Fizikussal társasozni buliban?? Mesélj még az őrült buja mocskos éjszakákról!:)
Döntöttem, gyere haza,....összeszerelem neked a gangon a székeket...

Anna. 2009.02.19. 23:47:18

Rosszul emlékszel, Véda nem bingózott..az apja volt és Shelly:))))
A fizikusos nem buli volt, csak egy sima tegnap este, mármint szerda egy pubban. Azért írom, h pub, mert nem kocsma, de nem is bár.
Várom a játszóteret a gangon!
Valamint sztem a homokozószett király.
hogy áll a szakdogád? beszéltél szülőkkel? vannak interjúk?
puszzpuszz
süti beállítások módosítása