feb
19

hopika

| Szerző: ˙tt | 1:37 pm

drága Dió! kérdezhetek valamit?... úgysem nagyon aktívkodsz a blogon:P amit kaptál januárban képeslapot annak volt írva a hátuljára? csak mert most itt nézegettem a plusz egy darabot, hogy hát kiteszem a falra, és le sem nagyon esett egy darabig.. DE... na és ott van a kis szívhezszóló pár mondatocskám hozzád, amitől megijedtem :D mert akkor mi van nálad???? :D úgy tűnik hoztam legendás formám újra. te pedig ott nézegethetted, hogy Panka és Ramcsi iránti szeretetemet írásban is kifejeztem... vagy most ezt nem értem. jelezz mihamarabb, mert most ettől nem tudok aludni :)

egyébként szép napsütéses napunk van :) hétfőn pedig megint jeges estünk lesz a westend tetején, be lehet pótolni a múltkori elmaradásokat. szóval kori!!! jelezzétek biztos részvételeteket! na pusssziiiii

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr57952727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dida 2009.02.19. 18:58:35

draga Timi! Ne ess ketsegbe:))), de......az en lapom ures:))))Emiatt tenyleg aludj nyugodtan, ha nem mondod, en nem is tudtam volna meg, hogy a tobbiek kaptak a hatoldalra egy szivhezszolo uzit. Igy sem veszt semmit az ertekebol, nagyon orulok neki.
Amugy azert nem aktivkodom mostansag a blogon, mert szerencsere nem sok idom van. Bar szeretnem neha ha lenne kicsit tobb, de most epitem a karrierem a gyumolcs es zoldseg iparban, vagyis dolgozni jarok. Ma epp szabadnapos vagyok, ugyhogy elnyultam az agyba, chipset eszek es netezek. Rohadt jo..:)) Ma vettunk ejjeli lampat is, azt kattintgattam egy orat az elobb. Mar olyan reg vagytam ra. Szoval vannak a hetkoznapoknak apro oromei, de nagy dolgok nem tortennek Dublinba se. Sok pussz Mindenkinek!!!!!

Panki 2009.02.19. 20:03:42

Drága Didi!
Ha annyira piszksul hentergés volt ma, akkor miért nem válaszoltál az én mindentfeltáro, zenés, vicces, képes, szomorus imélemre??HÖÖÖÖÖÖ????????
SZERECC TE MÉÉG EGYÁLTALÁN????:DDDDDD

Dida 2009.02.19. 20:58:46

Most kukkantsd meg Mama!!!!:)))) Miccoszhozza????

˙tt 2009.02.20. 00:39:59

ótejóéééég. akkor valóban. még egy reményem volt.. hogy talán piszkozatként írtam ezt... mondjuk ilyesmire nem emlékszem, de nálam már sosem lehet tudni. baszki. télleg ne haragudj... :(
pedig emlékszem te voltál az akinek legkönnyebben megfogalmaztam, mert mégiscsak volt téma :D
na szóval (most akkor leszedtem a falról):

"Drága Dió!
... akit megvárt karácsony is. Boldog 2009-et Neked, és gyere haza a messzi Írországból minél többször a kis Tatánkba :)
2009.január 24."
:)

Dida 2009.02.20. 11:49:32

Koszi szepen, nagyon aranyos vagy!!:)) Megigerem, igyekszem sokat hazajarni, ez nekem is fontos.:)
süti beállítások módosítása