feb
26

De van: Torkos csütörtök

| Szerző: Panki | 10:37 pm

Eskü én csak leugrottam "beköszönni". Igy csúszott le egy vadragu leves, egy kis kacsácska, majd fojtásként sültbanán. De nagyjózsi:Valami velős saláta, majd duplabélszín, utána egy egész adag borju láb,és gesztenyepüré. Szóval idén is alul maradtam.

Nagyék üzenik Emőkének: máskor tegye le a csever utcában a kolbit. Anyuék nekik csinálták meg az uccso adagot,és ízlett:D

Vétel.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr87968690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglóca szépe:) 2009.02.27. 08:33:47

a kolbi még a borjú meg a többi után csusszant csak úgy le??:Dvmit tudnak ezek a Nagyok:-)...rövid reggeli életkép Horváthéktól:öcsém a határ mellé megy sielni Melcsivel,kb. 25 kolbászos szendvicset rakott el:Dami megjegyezném-nála- a határig se szokott kitartani.izgulok is,hátha nem lesz nekik elég.magamnál tartom a mobilt,ha indulni és menteni kell;nincs mese!mindezt megörökítettük fotográfon is...no comment:DD

ramóna 2009.02.27. 09:11:25

Képeket kérjük!!! :)) Egyébként meg azért mert kis családom nagy része NAGYON tud enni én még vigyázhatok rátok :D Egyébként meg Mő nagyék 1/3-át már ismered :DDD A kobit meg legközelebb jobb ha a Cseveren hagyod mert lehet akkor én is kapok belőle kostolót. Így sajnos most lemaradtam a torkos csütörtökről de kész szerencse hogy Pankuci helyettem is termelt meg persze szerény családom és barátaink. Pusszantás

Panki 2009.02.27. 09:12:49

Drága Emőkém, szombaton ismét VK-s jótékonysági buli lesz. Mondanom sem kell, hogy a dolog reklámarca Te vagy, így mindenki csalódott lenne ha nem jönnél. A Családommal már bekészítettük az infúziöt, és a lesötétített szobát:D Várunk!

Panki 2009.02.27. 09:15:39

Ramcsika! Egy perccel utánad írtam:DEz olyaanaan spiritualität:D

maglóca szépe:) 2009.02.27. 12:50:51

ohóóó,volt szerencsém megismerni már a Nagy család apraját-nagyját...és hát ,mi tagadás,nem tagadják meg maguktól a jót:))mondjuk Pankaeknal én is mindig teleeszem magam....képet meg nem tudok feltenni,mert nem tudom h kell,majd Pan megmutatja...a buli meg,nem tudom,igazából nem vok olyan bebaszcsizós kedvemben,meghát az infúzió ára is felment..itt a válság is:D,ég nem tom -maradjunk ennyiben:)láv

ramóna 2009.02.27. 12:58:05

óóóó Mő ne szerénykedj már!:))) Nem vagyok bebaszcsizós hangulatba ?! Milyen szöveg ez?:) Nem ismerek rád. Nem kell hozzá hangulat csak egy szimpla kedd nem? :D

maglóca szépe:) 2009.02.27. 14:47:07

jól van ,naaaa:Dvégigolvastam újra,elég rossz szöveget nyomatok,nem igazán hihető:D
süti beállítások módosítása