már
6

mes amis

| Szerző: ˙tt | 12:11 pm

 

Panka szívem íme. szeretettel. megszültem végre életem első videóját. picit még béna, de imádtam csinálni, szerintem pályát tévesztettem, jutubvideócsináló leszek. bár a moviemaker az konkrétan meghalt, ha be akartam rakni egy zenét, letöltöttem vmi másikat netről. az is közben 10szer zárta be magát, ezért nem effketeztem nagyon ,de tülremem példátlan volt. :) mindenkitől elnézést kérek, akinek nem tetszik a fotó magáról, én már csak megértem... de szerintem nagyon szépek vagytok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr72985111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dida 2009.03.06. 12:57:36

Tetszik, ugyes vagy!

Panki 2009.03.06. 13:46:16

Drága Tímea! Jahj dejó látni, miylen vidám is az életünk :) Köszönjük szépen, h ezt ismét valamilyen formában megfogalmaztad nekünk:)
Azt nem tudtam, h még mindig szerelmes vagy a KvimbiTibibe.Bocs Anna és Didi.:)
A Barcelonás rész a kedvencem. A Kedvenc képem viszont Robert kiskosárkával piroskát megszégyenítően ugrándozva:)
Ramcsi. MI az h nem érted???Aki részt vesz az érti. Büszke lennél.Hiányoztok!
Didit viszont jövő pénteeeeeeek és együtt a csapat!:)

Gina. 2009.03.06. 17:32:51

vááááá, imádom:) a végén majdnem bőgtem. de fáradt vagyok, jóóóó? imádolás feléd, Timcsi! :))))

Gina. 2009.03.06. 17:33:31

ja, és elloptam:)

Panki 2009.03.06. 20:00:02

Bírom, hogy az első és az utolsó kép is a kv benne:)
És azt is hogy ótvar vagyok:DBíírom:)

˙tt 2009.03.07. 11:01:47

kösziii :)))
jó érzés h nem csak magamnak csináltam.. egyébként miközben csináltam nekem is voltak gyenge pillanataim :)
ja és a végén a kv a koncepció része. az elejére nem gondoltam :)
süti beállítások módosítása