már
21

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr451016387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.03.21. 18:25:36

Végighallgattam. Ennél többet nem mondhatok. Bár a végén az nagyon vicces, hogy 'Te vagy a Szent Báliiint'.:D:D
Mikor jöttetek haza? És jó volt?
Mi lenne, ha válaszolnál msnen?

Panki 2009.03.22. 12:06:02

Na Mami! Elszundiztam tegnap azért nem írtam. Mesti szépen leirta a kirándulást, olvasd el a blogjában ( meg én is hozzáfűztem a fontosat)
Jöhetné már haza!
Ez a szent bálintos meg olyan szar h már jó!
Csok
süti beállítások módosítása