ápr
1

eindhoven

| Szerző: ˙tt | 3:49 pm

megérkeztem holland földre:)

Robi éppen főz nekünk, szóval addig írok, gondoltam, már csak azért is,hogy el ne felejtsem élményeimet. én is először repültem, szóval ma egy 5 éves óvódás szintjén mozgok. tapadtunk két utazótársammal az üvegablakokra, és ujjongtunk mikor jöttek a szalagon a csomagok. amikor égő vagy tudod... de nem érdekel :D (az ujjongás eleinte kevésbé volt örömteli mivel túl nagy volt a csomagom (igen. ahogy várható lehetett volna) ezért 20 euróm bánja, de ezt most elfelejtjük szépen.)

ja, meg le sem zuhant. egyébként nem is unalmas... főleg hogy az aréna plázába hosszabbnak tűnik az út. alig hittem el,de megérkeztünk... a legjobb az volt, mikor a pilóta bemondta kedvesen, hogy most hagytuk el a lake balatont és jön ljulbjana majd trieszt. ezt angulol először... már ez is fura volt, hogy ennyire minek kanyarog egy repülő, majd hogy 50 perc múlva megérkezünk rómába. teljesen lefagytam, szemeim kerekedtek. több lehetőség futott át az agyamon (utólag természetesen irreális feltételezések):

- ez a repülő leszáll közben még valahol vagy mia... ???

- ez csak velem történhet, jellemző, hogy életem első repülőútján rossz gépre szállok, majd mekkora égés lesz visszafordulva rómából elmesélni :D

- kovács gergő első tiszt kicsit el van tévedve, érdekes hogy a pilótafülkében nem tudja hova megyünk...

csak egy valami nem jutott eszembe: április 1. :))))

egyébként szép minden. már az első 5 percben érzed, hogy itt nagyobb a nyugalom. teljesen ki fogom harmonizálni magam...:) na meg, voltunk Robi egyetemén picit.. nem győztem kapkodni a fejem a bicós egyetemistákra. de komolyan... itt valahogy hiányzik a térdigfehérzoknis-szandálos-hátizsáknyakigfelhúzva-ollótsoselátotthajú-informatikus réteg, ami pl. a bme-n rontja az átlag férfiszépséget. de ez csak első ítélet :) mindenesetre már vagy 10szer lettem szerelmes ma.

ja és: a felhők felett tényleg mindig kék az ég ;)

pusziiii

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr811039962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2009.04.02. 16:13:25

Hát igen...a jó öreg Hollandia! Én is imádom! Használd ki és érezd jól magad!!! És írj még!!!!!!!!

Panki 2009.04.02. 17:41:48

Jaaahj Timi! Dejó, hogy írtál! Megviccelt a pilota?? De egy tündérbogár:D:D:D El tudom képzelni a fejed. A csomag nagyságáról tudnék mesélni, amugy miota a tomival átbeszéltük ezt az ügyet haragszom is érte...:( és haragudni annyira rossz:(
Én futottam egy Cseke kőrt és utána leültem egy padra, és csodáltam, képzelt Timi, itt a tavasz és annyira szép.Ezer fok van!
Érezzétek magatokat nagyon jól, de nagyon vigyázzatok magatokra! ( remélem a kettö nem zárja ki egynmást) és hozzatok ajiba egy kis sütikét, h mi is harmóniába kerülhessünk:)
Csok

˙tt 2009.04.02. 20:44:34

tavasz :) ... itt is. mondják is nekünk hogy miattunk lehet, eddig nem volt ilyen jó idő :) bringázunk össze-vissza, ez az én városom. itt mindenki azzal jön-megy. imádom.
a süti meg.. kétszer voltunk eddig, mindig éppen elfogyott... ilyen nincs :) de majd...
én már nem haragszom a csomag miatt.. ez van. ahogy a spanyol fiúk mondják: donwöri :)

ramóna 2009.04.02. 22:33:59

Haragudninem jó,de azért édes vagy , hogy mi nem voltunk rád hatással... Egyébként én még haragszom és sajnálom hogy nekik nem mondhattam el a véleményem.Jó anyád se örülne ha tudná!

Panki 2009.04.03. 08:57:55

Pont ezért nem mondjuk el neki:)
Épp az XL szerelem megy a Hbo-n, jee jeee.
Timi meg írd a kalandokat! Csilla Orsi épp Annánál van Finnországban.Nekik is üdv!
süti beállítások módosítása