ápr
11

S.O.S 2

| Szerző: Panki | 10:47 am

Drágáim, telefonom nem tölthető. Nem tud nekem valaki kölcsön adni egy pár napra akármilyen harmincas vagy kártyafüggetlen mobájlt??

Kettes: Aki tudna nekem abban segíteni, h még mi a ............................... írjak a szakdogámban legalább 10 oldalt, ehhez elolvasná a dolgot, az kérem hogy jelezze, és átküldöm! nekem nincs több mondanivalóm:( Akinek a feladat nem fakultatív, annak már megérkezett ímélbe! És várom a magvas gondolatait!

 Jah és ébredezzetek, mer gondban vagyok:)

Puszicska és pliiz vegyetek komolyaaaaan!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr781059073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.04.11. 11:42:43

Már elkezdtem olvasni, érdekes is nagyon az első 5 oldal, de félbe kellett hagynom, mert egy előadást csinálok. De ma v holnap átolvasom végig és gondolkozom rajta megígérem:)

Panki 2009.04.11. 11:47:20

Nagyon köszike! A telcsit meg a Kanalas házaspár orvosolja:) Love!
Anna, viszont gyorsba, mert...mondom. BŐRKÖTÉS, szoval max holnap irj vissza.
süti beállítások módosítása