ápr
26

http://picasaweb.google.hu/lcsillu/

mmmmuuuuaaa

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr631088206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.04.27. 14:31:01

És hol van, amit Pankának fényképeztél?:)

az én címemet már asszem megadtam, de itt van:
picasaweb.google.com/matel4

orssssssss 2009.04.28. 10:02:06

Az a kedvencem mikor odaörömködöm magam Annus mellé a hostel előtt.:D
Pedig akkor még nem is ittam...

Panki 2009.04.28. 16:06:44

Mit mit mit?? Mit fényképeztél nekem??
Csilla-féle művész képekért köszi! A hely csodás!!Komolyan, a sikátorok azok nagyon LÁV, Anna a frizkód kurva trendy, a halott barátnős képeknek külön örültem:) Ugye rosszul látom, h Ti ittatok?????Ejnye!Csilla ne szeresd már ugy azt a levest!
HÁZ A TÓNÁL!!!!!!!!:)ÉÉÉRted.

Anna. 2009.04.28. 16:32:18

Ezúttal nem csináltunk halott barátnős képeket, és nyugtalanít a tudat, h egyik-másik képen nem tűnünk élőnek.. a hajamról soha többé nem akarok beszélni:)
és nem ittunk, most mondta Orsi, nem figyeltél?! ;)
és köszönöm a tegnapi smst, te drága lélek!:(
puszi

Panki 2009.04.29. 08:49:53

Nem tűnsz halottnak a képen, de Csillával valakit határozottan sirattok kettecskén!
Anna, Mónika showból kiemelnék neked pár részletet, csakhogy nehogy honvágyad legyen. A hétfői részt elkezdtem jegyzetelni, mert egyszerűen már nem hittem el, h ilyen van.Ime:
Ilike: De Móónika, hogy lehet annyi esze egy 14 éves lánynak, h lefekszik a nevelőapjával?
Mónika: Ilike, az a gyerek olyan,amilyennek nevelted.
Ilike: MIIIIIIIIIIIIIIIIIII? hát azt nem én neveltem, én akkro a börtönbe voltam!!!!!!!
:DDDD JÓl megvédte magát mi?

István: Hazamentem részegen, betörtem az aplakokat, összetörtema redönyöket, erre kijött a bátyám és megvert! Mai napig nem értem miért.
Mónika: Nem lehet h azért mert betörted az ablakokat és összetörted a redönyöket????
István: Nem.. nem tudom.

Lehet h igy irásban nem jön át a hangulat...de nagyon király!
Csoközön mindenkinek!
Jah és van egy uj viccem is:)

Anna. 2009.04.29. 17:22:56

dee, áátjön!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
i miss balkán hagulat:DDDDDDDDDDDD

Panki 2009.05.08. 08:11:30

Brutális , véres leszámolást hírdettek ellened, szép jó reggelt Tünde.
süti beállítások módosítása