máj
16

hétfő

| Szerző: Anna. | 9:16 pm

Pankito! Hétfőn nem jársz Pesten? Fel kell vennem az indexem, úgyhogy úgy néz ki, fel kell mennem már akkor:( Sajnos van pár köröm a suliban, és este meg sztem haza is jövök, de nemtom. áááá.. szóval?

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr491125670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.05.16. 21:45:18

jaj, kipróbáltam egy álláskeresőt a neten. kipipálgattam egy csomó mindent, hogy jó sok munkalehetőséget dobjon ki, de csak egyet kaptam. Illetve végülis kettőt: Ausztriába és Olaszországba keresnek étteremvezetőt. Azt hiszem kár volt beikszelni, hogy Budapest és közép-magyarország érdekel...
Biztos kapnak majd utánam, úgyhogy először az olaszoknak küldöm el az önéletrajzom, ha mégis nemet mondanak -háhá-, marad Ausztria:)

Anna. 2009.05.16. 21:50:54

Bocsi, mindjárt abbahagyom... Beírtam, hogy fordítás, tolmácsolás. Semmi mást, csak ezt, és kidobott egy vezérigazgatói lehetőséget budaörsön. De én nem akarok vezérigazgató lenni budaörsön. Mit kell beírni, hogy olyat adjon, aminek kicsit is köze van ahhoz, amit keres az ember? Bármi, csak ne vezésigazgató:D uuuuuncsiiiiiii
Na, megyek, bocsi:)
jóéjt

lcsillu 2009.05.17. 02:12:40

szerintem törődj bele, hogy vezérigazgató leszel. ez a köz akarata, meg az Interneté.
de tudod, mi ne legyél? éjszakai recepciós.. gyufaszállal támasztom a szemem, de a mennyasszonyra mosolyogni kell, mégiscsak ez a nagy napja.
a vőféllyel is kell csevegni, aszondja ő csinálta nikibelucci meg ördögnóra eskuvojet is.
ahham. jó volna aludni már.
panka en is akarok veled talalkozniiiiiii..
annu mikor mesz fel hetfon?
süti beállítások módosítása