máj
21

Vagy csak én nem tudom, hogy kell. Az lehet:)

Írd meg nagyon gyorsan, milyen munkáról van szó, és mennyire akarod. Utána szavazok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr81135064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2009.05.21. 11:51:50

ja melyik munka az? Az a baj hogy amit írtál nem lehet kommentelni:( Egyébként én a papírfelolvasós és a saját nyelvtudás között vacilálok:) Semmiképpen ne mond le!! Meg kell próbálni!! Mamidat sajnálom :(((((((((((((((((((( Szeretlek!!!!

ramóna 2009.05.21. 19:05:33

Dió mikor lesz itthon?????? Dió jelentkezz nálam!!! Új számom van! Gina is jelentkezzen mert az ő számát meg nem tudom!!! Csajos buli részletek nálam! 30 737 5823

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.05.21. 19:54:27

Én is hadd menjek! Léccó :)

Panki 2009.05.21. 21:11:41

Hát köszönöm mindenkinek a támogatást..:((((
Ma akartam elmenni hozzá, de sajnos elkéstünk..:(((( Borzasztó nap volt..A Mama elment..Bemenni alakásba, a sok cucc, meg ruha, meg otthagyott csésze..a sok csetresz amit egy éves korom óta alkottam.., a mama kincsei..ezennel értékét veszítette..Annyira ma értettem meg azt, h ott vannak egy élet alatt felhalmozódott tárgyak...és a végén egyedül mész..:(Apuékat sajnálom nagyon, mert lássuk be, ennél szarabb nincs.
Majd elmesélem:((((((((
Az állásinterjut meg ugy döntöttem, h bevállalom, írok hozzá puskát, én a nőnek elmondtam h nem megy nagyon az angol..de egyrészt égni meg élni tudni kell,nem?
Nagyon várom a holnap estét.

Panki 2009.05.21. 21:21:50

Balika, a szakdogánk ötös lett.:)És tőlem jöhetsz, csak késs egy órát hadd legyünk kicsit lányosba is:) Köszi és várunk.

Gina. 2009.05.22. 10:06:00

Jelen! Délután leteszem az angol könyvet (mint a lantot, értiteeek), és cserrgés.
Pankita, itt is feltétlen láv!

Panki 2009.05.22. 11:08:51

Gyerekeeeeeek, hát én valami fantaszTIK vagyok. Felhívtak Angliából, kihangosítottak, három emberrel beszéltem, aszonták jo az angolom...elmondtam nekik milyen tökéletes vagyok, és stb:) És nem az a lényeg, h mi lesz a válaszuk...hanem az h NEM FUTAMODTAM MEEEEEG ,és igenis tudok angolul hivatalosan telefonálni!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gina. 2009.05.22. 16:59:41

tapsvihar!!!!! és virágtenger, ofkorz:)

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2009.05.22. 21:12:50

A vegeredmeny tekinteteben eloszor is :D:D:D masodsorban :) :) :) es utoljara :( :( :(
süti beállítások módosítása