jún
1

finn kórus

| Szerző: Anna. | 9:47 am

http://muzboworkshop.blogspot.com/2009/04/helsinki-complaints-choir-feliratot.html

Hali:) Kaptam ezt a linket, sztem jó:)) Édes kis finnjeim:)

megyek is tanulni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr211156322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.06.01. 18:08:24

pakamakara pukumumuku pökimokpökki:)

Anna. 2009.06.01. 18:50:25

ugyee? de a legjobb értelemben..;)

˙tt 2009.06.01. 23:04:56

jó lehet finnül karattyolni :)

Panki 2009.06.02. 11:42:15

:D Hallot Timi élöben nekem akkora élmény volt.
És mit reggeliztem ma????? Finn zabkását(?) , nagyon finom volt:) Köszönöm szépen

Panki 2009.06.02. 12:09:04

Timi épp az előbb közölte a jóhírt, ha repülőn ami tegnap "elveszett" az egyik magyar az egy nálunk dolgzó konduktor, aki kiment tanfolyamot tartani három hétre, és gyermeke, meg egy rokon gyerek, meg az élettársa.
Egyenlöre nem tudom ki az. Valószínű egyik oktatónk..vagy egy ismerős konduktor..:(

Anna. 2009.06.02. 12:19:25

Nincsmit!
Ti hogy álltok, akik vizsgáztok valamiből?
Én nagyon unom a könyvem, de ma legalább tényleg egész délelőtt koncentráltan tanultam. Csak olyan sokan adták fejüket írásra a 20. században, hogy néha össze-össze keverednek a fejemben a kis huncutok nevei, regényei, élete, vagy hogy milyen színnel is húztam ki őket a könyvben.
A nyelvészetről ne is beszéljünk.. Erről könnyen meggyőzhető a sezlony olvasótábora:D
Meg ideges is vagyok a két kávé egy teától.. Vagy igyak még egyet?
megyek! Vááááááááááááá

Anna. 2009.06.02. 12:20:12

Jóég, csak most olvaslak, Panka. Ez nagyon szörnyű..

˙tt 2009.06.02. 13:34:32

ez mindenhogyan szörnyű, de reméljük nem ismerted :( valakinek felszáll a repülője akit vársz haza, és nem száll le soha többé :( ilyet velem senki ne csináljon mert megverem.

ma egyébként már beleolvastam az államvizsga tételsorba, de csak azért mert kettőt ki kellett választanom amit kidolgozok közösbe. a legrövidebbek lettek mert a hosszú kérdéseket lusta voltam végigolvasni is. menni fog ez a tanulás....
Anna a kv+tea kombó nagyon jó :) iszok is én is :)
süti beállítások módosítása