jún
8

Az élet egy csomag bonbon

| Szerző: Panki | 5:34 pm

 Velem..mindenki tudja mi van. Ami esetleg uj lehet..Képzeljétek irtam egy csajnak ( annyi idös mint én, csak tavaly végzett), aki ott dolgozik ahol fogok, és a Petöböl ismertem látásból.Ilyen laza, apro, vörös, szeplös kis mosolygos monkey. És egy csomo ideig nem irt vissza. Magamközt már csak a "buzi uj barátnémnek" hivtam, vagy a" kis gecinek, a:") Erre ma képzeljétek visszairt egy tök hosszut. És azt irta h költözzünk össze!!!! Én meg visszairtam, h OLLÉ. És innentöl kedzve, csak az "uj barátnémnak" fogom hivni:)Szoval ugy néz ki ez is kezd rendezödni. Föleg h ö ugye már ott van, van egy csomo barija, ismeri a várost( ami ANglia második legzöldebb városa!!!), szoval irtam neki, h a cottage még várat magára, de a tündibündi kis sorházunkat elkezdheti felkutatni:)

Amugy a héten lesz aláirva a szerzödés, és lefoglalva a repjegy. Lehet h Karcsi fogja azt kapni szülinapra..:( DE igyekszem eltolni legalább két nappal, h még Karcsit és Didit és Anyukámat magamhoz ölelhessem a jelesnapon.

Én hétvégén osztálytalálkozon voltam!!! Kurvajol sikerült. Kb mint Romy és Michaell mindenki ki volt nyalva mint Szarospista Jézus nevenapján, velem együtt, bár senki nem hitte el, h életem a tüsarok, de a  végére mindenkiböl elötört a kistini.  De nagyon ambiciózus világlátott kis csapat, egy férj, egy gyermek a mérleg.

Mit is mit is...jövö héten államvizsgázom..

Kaptam egy olyan sötétitö izét, amitöl vaksötét és hüvös (tulzás) a szobám!!! Eddig világoskék sötétitöfüggönyöm volt, amit minden egyes nap elszidtam!! De mooost...gyerekek eszményi.

Mesti ujra itthon van! Most Didin és Ramcsin kivül mindenki... talán mindenki egyszerre már sosem lesz. Remélem ez egy felejthetetlen nyár lesz, és nem bántjuk majd egymást csak nagyon szeretjük! AMEN

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr991171908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina. 2009.06.08. 18:59:27

húúú, most eszembe jutott egy csomó idézet a forrest gump-ból... de inkább csak azt, hogy "...mint a borsó meg a héja" :)

Panki 2009.06.08. 19:09:05

.."és kééépzeljétek, élt Harmóniában...:)"
."......velünk? SULIBA?........"

Anna. 2009.06.08. 19:52:47

felugrott és megharapott valami..

Anna. 2009.06.08. 20:01:50

A többi hírednek is nagyon örülök, a kis vöröstől az államvizsgán át az osztálytalálkozóig. Már én is várom a mienket, bár asszem csak ősszel lesz. Majd meg is kérdezem Orsit;) (Jólvanám, nem neked kell megszervezni:)

És köszi, hogy írtok, olyan nyunyik vagytok, hogy engedelmeskedtek kérésemnek!!

Ezermillió puszi

Ja Panka, te kis kötsög, jól otthagytál tegnap gtalkon:DD

Panki 2009.06.08. 20:42:10

Na. Aug 30. Lefoglalva.

Panki 2009.06.08. 20:43:21

Jah és bocs, de nyomos érvem volt:)

˙tt 2009.06.08. 23:07:12

mindig nyomós érv van... :P
ja amúgy azt elfelejtettem, hogy ha vizsgaidőszak utáni sörözést valóban meg kéne ejteni!!! :) én nem írok ilyeneket, hogy talán ez az utolsó, hogy mindenki itthon van, mert sírni fogok .... na de fiatalok vagyunk és előre! :)

Anna. 2009.06.09. 10:28:30

és ha nem is lesz mindenki.. megkezdődhet a szájberbarátságok és -sörözések időszaka.. Komolyan, a skype-pal sokkal kevesebb dologból marad ki az ember. Tapasztalat:):( Tudtátok, hogy az észtek találták fel?

ramóna 2009.06.10. 16:53:38

Éljenek az Észtek! Én már Diót régóta próbálom rávenni....de nem akarja használni :( Pedig nyomhatnánk konferenciába egymás szavába vágva :))) Víz Zene kötelező mindenkinek!!! :) Jah és gratula Timinek a csúcs szuper játékhoz ( amit persze már mi is mondtunk)! Panka lassan a testel a barátnősdivel.... még ki se hült a helyünk te meg már pótolni akarod! :D

Panki 2009.06.10. 17:30:17

Soha nem hűl ki a helyetek Te Lófütty!!!MAx az enyém hül ki.Megjött a szerzödés..tényleg igaz lesz..ANNYIRA fura.

˙tt 2009.06.10. 18:36:51

a kv kihül, más nem, ti dinkák. :)
Ramcsi nemtom mi lesz, még nincs modellem, és fogy az idő... de miattad is barkácsolnom kell majd valamit :)
nekem van skypom, majd gyakoroljunk arra az esetre ha mindenki máshol lesz épp. :) pussz

ramóna 2009.06.10. 21:30:19

arra az esetre ha kihülne a kv :))) én játszani akarok!!:) és kezdjen el mindenki skypot telepíteni!!!!! Lófütty mennyi píínz van a szerződésedbe? Jól értetted?:)
süti beállítások módosítása