jún
10

"Menj utazni s meglásd, mit elhagytál érte,
Kárpótlásul másutt megtérül a bére.
Menj világot látni; mert az égbolt alatt
Igaz gyönyör csak az utazásból fakad.
Kinek van izlése s eszes, okos ember,
Ha megül egy helyen, dicsőséget nem nyer.
Menj lakóhelyedről messzi világtájra,
Ismeretlen földre, idegen világba.
Megpossad a viz is, ha marad egy folton,
Üditő ital lesz, ha csörgedez folyton.
Annyit ér, mint porszem, drága arany szemér,
Mig a sziklaérben, bánya mélyén hever.
Maga hazájában az aloéfának
Nincsen nagyobb becse, mint a tüzifának."

perzsa vers 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr911177264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maglóca szépe:) 2009.06.10. 22:22:27

szeretem ezt a képet.valahogy mesél egy életérzésről.

maglóca szépe:) 2009.06.10. 23:31:17

“Azt hiszed, házat építettél, s pályád büszke ormairól elégedetten szemlélheted a világot? Nem tudod, hogy örökké vándor maradsz, s minden, amit csinálsz, az úton haladó vándor mozdulata? Örökké városok, célok, életkorok és változások között haladsz, s ha megpihensz, nem pihensz biztosabban, sem tartósabban, mint a vándor, aki megtöttyed az útszéli almafa árnyékában egy fél órára útközben. Tudjad ezt, mikor terveket szövögetsz. Utad értelme nem a cél, hanem a vándorlás. Nem helyzetekben élsz, hanem útközben.”...szóval élj!

˙tt 2009.06.11. 01:38:13

a másik klasszikus...köszönjük minden idők legszebb állatorvostanoncának :)
love for all! pussz

Panki 2009.06.11. 09:52:23

Ez volt elmés lezárása, amikor én bucsuztattam a negyedikeseket:)
Már is belehetne szúrni azt a "mi mindig bucsuzunk"-osssat:)
Kitartást szép napot, jó eszet, türelmet, támogatást Mindenkinek mára!

Panki 2009.06.11. 09:59:16

Anyu annyira édes volt, megállt a konyha köezépén és felrikkantott nekem, (sztem még életében nem mondta) "nincs kedvem takaritani":)))))) Lehet ennek örömére tart egy görbe félorát:)

Panki 2009.06.11. 15:57:40

Na Lurkók! Holnap mi leszünka fókuszb a jégeső rovatba....

Gina. 2009.06.11. 17:24:50

milyen káááár, hogy elnapoltuk a randit... bár én így is eláztam annyira, mint a zuhany alatt:)

Panki 2009.06.11. 20:24:40

napolTAD:)
Najo, nekem is jobb igy.. ma felülmultam mindenkori önmagamat (tanulásilag), de estefele már semmi nem megy:( A stresszem viszont.. elkezdödött kicsit. Meg fáradt vagyok, és ettöl annyira szenzitiv, h ma BÖGTEM a TOP MODEL LESZEK-en. Asszem ez a mélypont. Láv

Gina. 2009.06.12. 06:26:37

Ezen most éri röhögni, ugye? Mármint a top modelesen:) A többi nem vicces.
Ma "délelőttös" vagyok, szóval már fél egytől itthon leszek, és nem tudok majd mit kezdeni magammal. Majd legyél néha onlány a nagy tanulás közben. Ölelés, meg erőőőőőő!:)
süti beállítások módosítása