jún
11

a máma

| Szerző: Anna. | 9:59 pm

Sziasztok!

 

Köszi Timi az idézetet, tök szép. jók ezek a perzsák:)))

Kár, hogy már minden népről az jut eszembe, hogy követtek-e el népirtást, vagy lettek-e annak áldozatai. ma volt ugyanis a népirtások fajtái, azaz összehasonlító genocídium és konfliktuselemzés vizsgám. Nem mondom, hogy nem készültem, de a vonatra hagytam még 9-10 tételt, amit át akartam nézni. Háát, ez nem jött össze, mert a mellettem ülő bácsi belenézett a jegyzetembe, és el kellett mesélnem, mi az. Na, nála pont volt egy töritanár, be is mutatott neki. Ő megpróbált meggyőzni a maradék 1 óra 10 percben, hogy miért baromság, amit tanulok, és miért nem volt holokauszt. (ami a 17 tételben speciel benne sem volt) Mindenki azt hisz amit akar, de mi volt az a közlési kényszer benne, amiért engem negy hagyott tanulni? Ugyanakkor rendes volt, mert a finnekről is beszélgetett velem, nemcsak tömegygyilokról... A másik bácsi, a lesős, ő meg volt a gulágon, ami szintén a tételeim közt volt, és nagyon érdekeseket mesélt. Csak nem vagyok ahhoz elég okos, hogy mindig leszűrjem, mi a törzsigazság, amit még színeznek ilyen-olyan politikai nézetek.
A vizsgám 4es lett, utána még azt a tanárurat is megkérdeztem, hogy ő ilyenkor mit csinál, ha megkérdőjelezik, amit hisz, meg amit tanít.. Érdekes beszélgetés volt.

Aztán találkoztam egy új ismerősömmel, aki mondott egy nagyon aranyos történetet: anyukájának a barátnője 5 éve halt meg. Előtte még bementek hozzá a kórházba, és ő azt mondta halála előtt: - Most legalább megtudom, hová tűnnek a zoknik!
Én belezúgtam ebbe a történetbe.

Vonat és újra Kecskemét. Beszaladtam még anyuhoz a suliba 7 körül, ahol benéztem a nyolcadikosok bankettjére is. -Nem, köszi, most nem táncolok. Köszönöm aranyosnak tetszik lenni, de most nem vagyok éhes. Igen, hasonlítunk tényleg anyuval:)
Kb 15 perc után elindultam haza. Milyen friss a levegő! Sétálok. 140 méter után én is elkaptam egy izmosnagy zuhét, gondolom olyan lehetett nálatok is akkor:) Fától fáig mentem, aztán buszmegálló idegen nénivel sorsközösség, aztán folytattam volna utam, de tényleg lehetetlen volt. Az elején nagyon élveztem, akkor még szólt a zene a fülemben, és baromira jó volt, hogy egyedül sétálhatok. Zene nélkül már nagyon prózai lett, a kék gatyám kezdte befogni az új fehér bőrszandimat. Ekkor betértem egy kocsmába - szintén, mint aki zuhany alól - megálltam az ajtóban. Erre az egyik bá: Esik még? Aztán akartak nekem teát kérni, hogy nehgy beteg legyek, de aztán mivel nem kértem, meg is állapodtak, h vszínű nem is kell, mert 'Egy ilyen fiatal még gyorsan megszárad'. A napom bölcsessége. A másik bácsi azt mondta, ha most kimenne, már lehet, hogy meg sem száradna. Édesem:)

Na, ez hoszzú lett. Hazajöttem, lefürödtem, ettem, alszom. Bocs tényleg, hogy kimerítő.
csocsipuszi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr941179895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.06.11. 22:06:25

Lehet má meg se szááradoook jaaaaaaaaaaaahj de cuuki:D
az " uj simerösöm" kifejezés.. na hagyjuk.
Hova tünnek a zoknik??? Imádom az embereket!:) Lehet hogy Ö már azt is tudja, h a fülbevaloim miért olyan magányosak..

˙tt 2009.06.12. 01:45:17

:))))
már ma is okosabban tesszük le fejünket.

orssssssss 2009.06.12. 11:23:49

Nem tudom mi van Veled! Téged mindig elkapnak ilyenekkel! Emlékszel arra, mikor anno egy pali meghallotta,h finn szakos vagy, és elvárta,h megmagyarázd és levezesd a finn-magyar kapcsolatrendszert? Vagy legalább azt,h nincs is közünk egymáshoz Kimivel. Neki mind1 volt!:)
Amúgy meg kicsit elkésett a tag a vonaton, holokauszt órád még tavaly volt. Pancser. Inkább megtagadhatta volna a pun háborúkat. Mindet. Azzal most többet értél volna!:)
De grat a 4eshez!!!
Még írnék. De inkább felhívlak.:)

Anna. 2009.06.12. 12:41:36

Ki az a hülye, aki megtagadja a pun háborúkat?:DDD
Kösz, h hívtál amúgy! Megmondom a csajoknak, hogy tanulsz, és nagyon drukkolok, hogy legyen még ehhez az egyhez energiád!! A szülinap meg megváááár! Najó, pont nem, de akkor tartjuk, amikor akarjuk;)

És méghogy nincs egymáshoz közünk Kimivel? Dehát megfélemlítettük, ismer és fél minket:D hehe

gyerekek, nem kapok levegőt. Hiába fürödtem a zuhé után:((
süti beállítások módosítása