jún
20

Ezt ma olvastam :)

 

A TÖKÉLETES FÜRDŐRUHA  (8 parancsolat!)

1. A fürdőruhavásárlásra készülni kell: célirányosan jelöld ki a napot és az üzletet, ahova be fogsz térni!

2. Elösszőr inkább speciális fehérneműre és fürdőruhára szakosodott üzletekbe menj, mert itt nagyobb a valószínűsége, hogy az eladók értenek a fazonokhoz és jól ismerik az ott kapható termékeket.

3. A próba során ne zárkózz be a próbafülkébe, ne szégyelld magad az eladók előtt. Mutasd meg, amit felvettél, hogy tudjanak helyette méretben vagy fazonban másikat hozni, ha szükséges! ( Persze álljak ki a boltba és muogassam a bomba testem :D )

4. Legyen a fazonról is valami elképzelésed, mielőtt elindulsz. Ha volt kedvenc fürdőruhád, de eljárt felette az idő, vedd elő és próbáld fel újra, hogy még mindig tetszik-e vagy csak a tavalyi emlékek szépítik meg. Ha még  mindig jó, jegyezd meg azokat az elemeit amelyektől előnyösnek érzed. Alapul veheted a fehérneműidet is. Miért szereted a melltartót amit állandóan hordasz? Push up vagy sem? A bugyid magasan felvágott vagy csípőfazon? ( azért szeretem a fehérneműm mert nem látszik a ruha alatt :D)

5. A vásárlás napja semmi esetre sem a premenstruációs időszak legyen! Miért kellene egy homokzságot magadon cipelve fürdőruhát vásárolnod, amikor amúgy sem könnyű feleadat? (milyen igaz!!:)) )

6. Amikor az ember arra szánja el magát, hogy fürdőruhát próbáljon, ritkán van túl egy kéthetes tengerparti nyaraláson, úgyhogy FEHÉRNEK ÉS KOCSONYASZERŰNEK LÁTJA A COMBJAIT, HASÁT ÉS A HÁTSÓ FELÉT, a szerencsésebbek csak az egyiket ezek közül! Azt ajánlom hát, ha nem szoláriumoztál egész télen, a vásárlást megelőző napokban használj valami önbarnítót. Ellenkező esetben előfordulhat, hogy megfogadod nemhogy fürdőruhát nem húzol egész nyáron de talán ki sem teszed a lábad a lakásból nyakig begombolt bokáig érő ruházat nélkül!! (Hát nem ismerős?! :) )

7. Talán röhejesnek tűnik a javaslatom, de tökéletes hajjal, kisminkelve és szőrtelenítve vágj neki az útnak. Tudom már olyan ez a kis kirándulás, mintha Oscar-díjat menné átvenni, de hidd el, annyiszor kell magaddal szembesülni a tükörben próbálgatás közben, hogy nem engedhetsz meg magadnak semmi lazaságot! ( Szerintem csillámporos dekoltázs sokat segíthet az ügyön :DDD Az eladó meg hülyének fog nézni! )

8. Utolsó és legfontosabb tanácsom, hogy egyedül menj vásárolni, és légy magadhoz könyörtelenűl őszinte. A többiek úgysem lennének azok! ( Na pont a könyörtelenűl őszinteségünk miatt sose veszünk fűrdőruhát, szerintem! )

Idén a félvállas fazonok, asszimetrikusak fényesek anyagok, sárgág, állatmintások pöttsösek és pin-up stílus a divat!

 

Na akinek még van kedve idén fürdőruhát venni annak remélem sikerült segítenem:))) Egyébként vannak itt ilyen képek is hogy kinek milyen fazon áll jól, ha valakit érdekel megadom az újság nevét :)) 

Jah jövőhéten megyek, addigra mindenki vásároljon fürdőruhát! :)

Pusszantás

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr401196796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.06.20. 12:17:26

Nekem már van!
MÖ! nem érlek el.

ramóna 2009.06.20. 12:56:34

Én meg nem vállalom a kockázatot, hogy utána tokától-bokáig érő ruhákba járjak csak :))) Egyébként meg jó még a régi...:)

Anna. 2009.06.21. 10:20:54

Én már felpróbáltam az összes itthoni fürdőrucim, amikor készültem a múltheti vizsgámra. Az eredmény: ez bevág, az túl kék, ebbe akkora a vállam, mint Egerszegi krisztinának.
Viszont fel kéne vennem a divat fonalát, mert a következő fogalmakat nem értem: pin-up, félvállas. Várj, asszem mégis tudom, mi a félvállas. Az legalább az egyik vállam eltakarja:)

GRATULÁLOK A PANKÁNAK MEG AZ ORSINAK MEG A KECSKEMÉTI DÓRIMNAK!! és menjetek a csudába, hogy senki nem marad velem diák.

ja, képzeljétek,folytatódott Elte kálváriám, ez az iskola életem keresztje. Két órán át kerestem pénteken a vizsgatermet, 8 ember küldött el, hogy mit képzelek, milyen tanárról és óráról beszélek, míg végül az utolsó titkárnő ismerte a nőt, aki az órát tartotta, és közölte, hogy Amerikában van, ma nem tud vizsgáztatni. Nem baj, belefér nekem mindenféle nem létező vizsgákra való tanulás is. Annyira írok egy könyvet az eltéről, csak egyszer adjanak diplomát!

Jah, Csillámom, jó utat! Megy portugáliába!

:)

ramóna 2009.06.21. 11:37:21

Igazából csak azért írtam le nektek ezt a cikket hátha valaki megmondja mi az a pin-up :)) Enne én se tudom bevallom :D

Anna. 2009.06.21. 12:56:24

hmm, a pin-upot még mindig nem értem, viszont ha ilyen lányok járnak strandra, lehet, hogy egyáltalán nem megyek el idén fürdőruhát venni:)) Majd ha úgy nézek ki mint az a csaj narancssárgába, akinek X van a hasán. mindegy, az egyik oldalon volt..na akkó:)

Panki 2009.06.21. 22:19:51

JAAAHJ NEE!!!!!!! Nem volt vizsgaa amire tnaultál?????????:(fuuu ez deszar!:( ÉN is Gratulálok mindenkinek, de a Diploma-zivatarnak még nincs vége...
Timin és Zsazsin a világ szeme.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna. 2009.06.24. 10:03:26

Timi, Zsazsi mikor?

˙tt 2009.06.24. 11:29:08

hello! én jelentem tegnap megtörtént: leállamvizsgáztam 4,5,5 -re, a védésem 4, összességében 4-es. furi, de az életem nem változott semmit.. ki gondolta volna :)

Anna. 2009.06.24. 16:45:03

Nagyon nagyon gratulálok!

Dida 2009.06.24. 23:55:25

En is, en is!!! Ugyes vagy! Akkor most mar NYAR van???:-)))

˙tt 2009.06.25. 19:10:34

köszcsi csajok!:) nyár van biza.. pár nap múlva már unatkozni is fogok :)))
Veletek mi a helyzet?

maglóca szépe:) 2009.06.25. 21:32:39

unatkozom:DDDDDDDDDDDmindjárt summer van gecó;)
süti beállítások módosítása