júl
7

SZoval! Gyerekek,én ma láttam először, h :megkeresel egy helyet,egy utcát, egy házat a térképen, és máris belemászhatsz és tehetsz egy virtuális sétát (már ahova feltöltötték az utcaképet), nos gondoltam megtekintem  visszavonhatatlanul realizálódó, ezzel egyenesen arányosan a lelkemre szakadó jövőmet. Gyönyörü kis zöldövezetben, angol villa..Mármint a melóhely. Nemtom hogy fér el benne a kb 10 dolgot felölelő profil( Sm-töl a Cp-ig), de nagyon gyönyörú, egy Moseley nevú városrészen. Elkezdtem "sétálni kifelé "az utcából,és a sarkon mifogad????? A Cannon Hill Park.

 

Nos, ez elvileg az utcában van.

Ennek tudok örülni.

Azon beaszarok, hogy már ilyenekre van lehetősség a technikával.

A többit meg kizárólag odabujva, szembenézve, és hatásvadász szavakkal tudom majd elmondani, mindenkinek,akinek szeretném. Amen.

UI: Utt a fák közt van az Inti.Az eleje látszik:  (Mozillával)

 

 


View Larger Map

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr31233197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.07.08. 10:21:39

Hát tényleg nem gyomorforgató a látvány.
Inti....ezen borulok:DD, hüüje

Gina. 2009.07.08. 15:20:24

jeszjesz, gúgl mepsz rulez! :)

lcsillu 2009.07.12. 22:30:35

óóóóóóóóóó Panka! menj a ..!
én is akarooooooooooook ott lenni..
fasza kis ebédszüneteid lesznek asszem...;)

Panki 2009.07.13. 14:23:13

Uj értelmet adtál:)
süti beállítások módosítása