aug
15

Annapanna!!

| Szerző: Panki | 11:24 am

A Joisten eltessen nagyon nagyon sokaig!!!!!!!!!!!!!!!Puszi puszi puszipuszi

Nagyon jo eskuvozest mara...Szepek legyenek a a zold koszoruslanyok, es kepet meg toljatok!!!!!

Puuuuuuuuu:)

 

Tom, gyerekes vagyok..:( What a shame

 

UI: A TIMInek kicsit felkavarodott a pocakja  A KV;ba:DDDDDDDDDDDDDD BOOOOocs Timiiii

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr731310837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.08.15. 12:18:56

Boldog szülcsinapcsit Anna! :)

egyébiránt imádom az én kedves aranyos drága és főként diszkréciójáról híres barátnőmet. lábjegyzet: ezt az én elmesélésemből tudja, ami nem igazán biztos forrás, ugyanis nem nagyon értem ezt a sztorit magam sem.

Gina videóját meg imádom. :)

Dida 2009.08.15. 14:52:56

Anna!!!
Nagyon boldog szuletesnapot! Sok puszi!!!

Timi!
Mi volt?:-)

zsaaaa 2009.08.15. 15:06:52

Nagyon nagyon nagyon Boldogot Annuska!!!sok puszi ZSazsi

Anna. 2009.08.16. 15:52:17

Sziasztok lánykák!
AAnnyira köszi!!! :)

Panika! Ők szoktak lenni a Petőbe? Én ilyen boldog embereket még nem láttam.. Kivéve talán a tegnapi lányt, aki páros lábbal oldalazva ugrálva pattogta körül a táncoló tömeget. Na, ők négyen a legvidámabbak:DD
Kisebb lemaradásom van sezlonyon az olvasásban:( Eszem, és bepótolom. És igen Timi, mi volt?

Ja, majd mutatunk képet így vagy úgy, nagyon nagyon nagyon jó esküvő volt. Annyit nevettünk, vagy én erre emlékszem legalábbis. Jókis násznép volt, Siklérné Kecskés Dóri és S. Ernő gyönyörűek, mosolygósak, nyugodtak. A lábam meghalt. A kaja isteni, mindenki csini, Gerébire meg már szavak sincsenek..piece of heaven:D
És mégegyszer köszönöm a tortát a drága lányaimnak!!!! Sajnos egy Endi nevű arc széttúrta, és ott kellett hagyni, és meghasad a szívem érte:(((((((((( Ez az egyetlen fájó pontom:((( majdnem:)

Sok puszi mindenkinek!! Annapanna

Anna. 2009.08.16. 15:54:23

És Zsaaaaaaaaaaaaaaa és Díííííííííííííííííííííííííí írjon többet, mert mindketten nagyon hiányoznak!!!

Anna. 2009.08.16. 22:01:39

ó, és a pingvinek.............:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Panki 2009.08.17. 14:11:05

Igen Annapanna, ez az az együttes.Cukik,nem??
Hallod kersem kutatom iwiwen az esküvöi képeket..de semmi:( Sehol se talállak, téged életem..LÉGYSZI!
Zsaa nem fog irni,mert ellopták a fejét.Didi meg simán bénndzsa és nemtud:):) Na lehet cáfolni!!

Dida 2009.08.17. 21:18:22

Bendzsa Nindzsa visszatert:-). Csak a Joisten tudja mi volt a multkor, en tovabbra sem, de most megint sikerult. Hat Annapanna en egy het mulva megyek haza, jo lenne valahol valahogyan talalkoznunk, mert mar jo egy eve nem lattuk egymast. Majd kontaktolunk, aztan remelem sikerre visszuk az ugyet.
Pankus, neked uzenem, hogy utazasodig tied vagyok, nem lesz semmi kitero:-).
Timi, milyen volt az ikrekkel? Idegeid?
Ramcsi, te tudod mar, h melyik napon ersz majd ra?

Dida 2009.08.17. 21:26:26

Orommel tapasztalalom, hogy legfrisebb kommentem elveszett az eterben. Pedig fenyeztem am magam, hogy bendzsa nindzsa visszatert meg ilyenek... Na, mindegy, minden alkalmommal beigazolodik, hogy nekem meg egy hozzaszolast sem sikerul zokkenomentesen elkuldenem...
Annapanna en jovo heten megyek haza, jo lenne valahol valahogyan talalkoznunk, mert bizony mar jo egy eve nem lattuk egymast. Majd kontaktaljunk, es remelm sikerre visszuk az ugyet.:-)
Panki, neked uzenem, hogy utazasodig a tied vagyok, nem lesz semmilyen egyeb kitero, szoknyad mellett vasarnapig:-)
Timi, milyen volt a babysitting? Idegeid?
Ramcsika, te tudod mar melyik napon ersz majd ra?

Dida 2009.08.17. 21:27:22

Most pedig asszem komplett idiotat csinaltam magambol.....:-)))))

Panki 2009.08.17. 22:10:04

Bendzsa NIndzsa visszatért, nem vitás:D

˙tt 2009.08.17. 22:21:04

:DDDDDDD ez jó volt.
idegeim.. hát, majd mesélünk. itthon minden pénteken hallgathatták a szerencsés barátaink a sztorikat, amint beestem a kiképzésről. türelemjáték volt az biztos, de az anyjuk miatt :))))

egyébként mint szerkesztő kimoderálhatod a kommentet, és ha megtetted volna, most nem tudnánk, hogy kétszer írtad be :D:D

nah. most akkor azzal a keddel mi lesz? legyen már. valahogy megoldjuk. lécciiii, Panka majd elmegy közben tömetni :)

˙tt 2009.08.17. 22:22:08

vagy te nem vagy szerkesztő státuszban? úgy emlékszem azt mondtad. nah. én is kezdek idióta lenni :) mik nem vannak....

Gina. 2009.08.18. 12:06:02

Külön gratulálok magamnak, hogy percekig röhögtem a "Panka majd elmegy közben tömetni"-n. :) Diónak meg üzenem, hogy válaszolhat az ímélemre nyugodtan:)

Anna. 2009.08.18. 12:10:07

Dió, ne moderáld a kommentet!

Anna. 2009.08.18. 12:10:47

Dii, ne moderáld!!
:P

Panki 2009.08.18. 14:10:21

Didinek nem mindegy melyik imélcimét használjátok.LÁÁVjah. hallom már anyu prüszkölését.megjöttek!

Dida 2009.08.18. 14:53:03

Jaj Gina, melyikre kuldted? Gyorsan megneztem a freemaileset, hatha arra kuldted, es ezzel fogadott a rendszer...:) :
Üdvözlünk visszatérésed alkalmából ismét a [freemail] rendszerében!

Egyben tájékoztatunk, hogy szabályaink értelmében az utolsó bejelentkezést követő 90 nap után leveleid automatikusan és visszavonhatatlanul törlődtek. Azt követően mostanáig, ha valaki írt Neked, automatikus visszajelzést kapott a levélküldés sikertelenségéről.

A postafiókot a mostani belépéssel ismét aktiváltad.

Vedd használatba postafiókod ismét, és további jó levelezést kívánunk!

Üdvözlettel:

[origo] Zrt.

Szoval egyaltalan nem hasznalom a freemailt, helyette a bandia@citromail.hu-t

Legyszi kuldd erre! Es bocsi.....

Gina. 2009.08.18. 20:24:11

Dííííí, ment a citromra!:)
süti beállítások módosítása