sze
1

| Szerző: Panki | 8:14 pm

 Sziaztok!!!!!

Sajnos nem tudok mindenkinek valaszolni, meg kulon megirni mindent, ezert igy teszem meg. De nagyon nagyon koszonom az osszes nagyon kedves imelt es esemest. Pedig nagyon szeretnek mindenkinek kulon kulon... Annyira szeretnek, es annyira lesujtott ma, h csak harom het mulva lesz netunk otthon....>((( Kerlek, addig valahogy ne felejtsetek el..Ugyanis mindenki azt mondja, h neki is sokan irtak az elejen,meg neki is szepajandekot adtak a bucsubulin..aztan ......., de en bizonygatom, h neeem mert az en barataim azok biztosan megvarnak...

Nos! Megerkeztem szerencsesen, a Healtrow repteren nagyon ugyesen elkavarodtam a buszokig ( de mivel nem birtam el a cuccom, azota is megvan huzodva a nyakam a karom). Frida vitt el haza. (HAZA:()  ahol Vanda vart vacsoraval, es egy szoros olelessel. Nagy nehezen kivalasztottam a szobamat, harombol .Mindegyikben volt valami extra. Az elsoben volt dvd es tv, es nagy volt, a masodik furdojeben van kad, a harmadiknak meg van erkelye.Es nagyon furcsa erzes, h a szobam es a furdom ablaka, konkretan: Angliara nyilik...:) Nos enyem lett az elso. Aztan megjott Bori, kimentunk erte a repterre. Folyton emlekeztet minden arra, h fuubazmegeztokmaaas, plo, megallunk a pirosnal es harom fekanyi auto ablakon keresztul ossze balhezik, es sorba pattognak ki a kocsibol, akkor le kell nyomni a zarat a kocsiban, es ugy csevegni tovabb..

Ja, amikor megerkeztem a fonokomtol kapott ajandekok fogadtak a hazban ( MILYEN GESZTUS MAR???)))))), konkretan egy level, h sok sikert, meg minden szepet jot, bort az ismerkedeshez a csajokkal, hangulat tyertyat, egy szep ( panka lila) taskat, amiben volt ket lila torcsi, fogkefe, tusfurdo, szappan meg ilyenek... szoval egy ki kezdocsomag.

Na. fuu a varos gyonyoru, az ujdonsag annyi energiat ad, h egesz nap jarom a varost, intezkedek, mar puban is voltunk, meg delutan sem bubukalok, ugy porgok..

A melohely konkretan a cannon hill parkban van.Csutortokon kezdodik a melo..sztem baromi jo lesz. Most a Fridaeknal vagyok epp gulast csinalunk. 

Amugy Bori es Vanda nagyon cukik. Bar Bori kicsit olyan cicuska tipus, mar atjott velem pizsibe a boltba, szoval bizonyitott. Plusz amikor egyszer elcsuggedtem, aszonta, majd vigyazunk egymasra, es kirandulunk egyet ha a tokunk teli van, es higyjem el, h semmi baj nem lesz, es en elhittem.

EBBEN A PILLANATBAN A FRIDUCI KEZEMBE NYOMOTT EGY KETTO SZINU KOKTELT!

Anyagilag nem fogok jol kijonni...De semmi gond nem lesz remelem.nagyon sok mindent szeretnek meselni, annyira de annyira mas minden. Ja, amugy mindig varom, h essen az eso.keveset esik, de ha elered mindig ujjongok, h vegre dulhatok fulhatok, h fuuu ez az angliai klima bazeg:D

Csokoltatok mindenkit, majd kuldok ezer kepet,mert olyan baromi szep minden...\AZ angol szamom:

004478963444hat egy a vege jeeeee, de irjatok ala!

de a magyar is megy....

CSOOOOKOOOOOK majd tuti verem a felem a falba h ezt meg azt nem meseltem, de majd legkozelebb!!! LLAV

UI. King size meret az agyam. KOmolyan, es negy nagyparnam van.Es Omboditol nem olyan vicces, h ugorjak at cigizni. Uff 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr771353762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lcsillu 2009.09.01. 20:44:21

látod látod nem is olyan ködös az az albion:)
....
a főnököd belopta magát a szívembe, ez az ajándék marha figyelmes dolog!

ügyesen csütörtökön, meg majd jelentkezz még. nembaj, hogy nem külön-külön:)

milljó puszii

˙tt 2009.09.01. 20:51:09

a te barátaid megvárnak. egyébként nem tudom mennyre érezted ajándékod filozófiai tartalmát, de pont az volt a lényege, hogy mennyi minden nem változik meg az évek elteltével. ez például egy olyan dolog :)
szeretés
puszi

Panki 2009.09.01. 20:53:22

ne tudd meg, milyen felelemmel tettem i a falra, h mit fogok erezni...de jol sult el!!!
Birmingham sleng mara: Thenk you: Taaaa

Gina. 2009.09.02. 06:21:06

de jó:) minden tök jó. toooookjóóóó:D kivéve a netet. de az nálam is szar. lemaradtam rólad este, meg e-mailt sem tudok írni, mert szivat a gmail.
lassan jöhet az a rész, amikor elkezdünk irigyelni. :))))
hülye meg ne legyél, nem fogunk elfelejteni. senki sem fog. ha ritkulnának is az e-mailek, vagy ha rövidebb válaszok mennének, még akkor sem hiheted. mert ez hülyeség:) ez már nem az a korosztály, amikor el lehet valakit felejteni. főleg nem egy Pankát ;D láv!

maglóca szépe:) 2009.09.02. 08:36:11

miért ki az a Panka?:D...chao bambinokam,enjoy life-ot meg a be happy-t nyomasd ezerrel.mama vár egy papatáncra,ha magyar földet taposol ujra!a fonokod egy iszonyat jofej ember lehet!
csokos

Panki 2009.09.02. 09:42:52

AMugy o nem a kozvetlen fonokom, hanem a nagy fonok a Vvendi, de a kozvetlen is felhivott mar, h meg vagyok e hogy vagyok, tetszik e es h akkor csutortokon latjuk egymast. AMgy itt ezek a dolgok termeszetesek, mindenki NAGYON kedves. A boltban is multkor mar a tokom tele volt, plusz volt 50 kilo a vallamon, es faradtan lecsucsultem, es rogton jott az ealdo fiu, h mi a baj, meg h faradt vagyok? vagy szomoru?:D
Ami rohadt erdekes meg, h a feka ferfiak, minegyik legalabb de most nem tulzok 10, 15 evvel fiatalabbnak nez ki mint az eletkora. A szomszed fiu , az Andy, akinek mindig szolunk, ha problemank van a hazzal, es mellesleg dencel vasington megirigyelhetne a fejet, hat gondoltam, olyan maximum 30. Kiderult, 47!!!BAZZEGGG, a puban is volt egy feka gyerek, meg breakelt is, esku olyan 20 nak nezett ki, hat 42!!duurva, valahogy rajtuk mashogy latszik az ido.Amugy rengeteg a kulfoldi, en meg lyan tipik angol fejet alig lattam. Masiroznak itt csadorban, zsido rucikban, meg mindenfeleben, amit meg nem is ismerek.:D
Ja, a busz kozlekedes szar. Plusz ulon haragszom ra, mert tegnap ugy eltevedtem, h odajott hozzam egy rendor, h ugy nezek ki mint aki eltevedt:) Mondtam, h ez tortent, igen. Majd "utbaigazitott", term elkuldott a vilagmasikfelere mint a celalommas, majd bementem egy tourinfomba, ott tok mast mondtak, de ok is rosszul tudtak mint huszperc seta utan kiderult, majd felhivtam a Fridat, aki adta Gergot aki rogton bemondta a tutit. De a buszok sztem ritkan jarnak. De erkezesi sorrendben lehet felszallni.
Najo abbahagyom.
Miss you!

Anna. 2009.09.03. 00:09:17

Elképzeltem, ahogy pubban brékelő fekáktól kérdezed meg, hány évesek! hehehehe
süti beállítások módosítása