sze
5

Júkéj

| Szerző: Panki | 8:18 pm

A képeket direkt raktam be csak a bennfennteseknek. Nem akarom a népet untatni az uj kis világommal, akit érdekel az általában megkapja a tömeges beszámoloimat, akit nem, azt meg nem. Viszont a mait el szeretném mesélni:)

Délután gondoltam folytatom ismerkedésemet Angliával.Amúgy itt egy utcával lejebb van egy gyönyörü tó) Bementem a városba, fényképezgettem kedélyesen, sétáltam, bámészkodtam ( képzeljétek láttam egy derékigérő rasztás hajú papot, gyerekeket pórázon , és a rengeteg rengeteg különféle nemzetiséget, népviseletet, hóbortot stb) Egyszer csak látom, h kurva sok rendőr áll a sétálóutca ( ami mellesleg Európa legnagyobb bevásárlóközpontja is egyben) bejáratánál. Kedvesen mosolyogtak és közölték, h nem mehetek arra, kerüljek, mert valami f as izta demonstráció van. ÓÓ mondom mily jo. ( AMugy ha én is akarnék demonstrálni, akkor sem engednek be vagy mi a fa?!:)) Hát kerültem egy háztömbnyit,és vissza tértem ugyanarra az utcára. Ahol is arra lettem figyelmes, h állok középen, körülöttem meg kizárolag mindenféle csokik ( de 99 százalékostól  a tejcsokiig) ilyen maszkokban, akinél meg nem volt, az sállal az arca elött stb. Na gondoltam ennek a fele se tréfa. Hisz Pankuska bekeveredett ennek az egésznek a közepébe, majd kb bemenekültem az első pubba.De az angolokon nem láttam azt a halálfélelmet amit én éreztem, igy gondoltam folytatom az utamat. Az mondjuk gyanus volt hogy egy -két üzlet ,ilyen aprobbak mint a h and m pánikszerüen bezártak, de tényleg, aki sétált az sétált, aki höbölgött maszkban meg rohangált -, az meg azt csinálta. Nem akart bevonni senki olyat, aki nem azért jött oda. Egyre több rendőr gyült össze, pajzzsal meg mindenféle lófasszal. Én meg elmentem bevásároltam, de elment a kedvem ezért csak kaját vettem ( ami hiba volt mint majd kiderül), és átvertem magam a soksok emberen és beültem a buszmegálloba. Két kedves angol is megosztotta velem, h miért van fájting, de sajnos nem értettem, szoval ez most nem fog kiderülni. Egyre többen várjuk a buszt, mire látjuk, h elkezdenek rohanni a rendörök meg a maszkosok,meg egymást probálják kicselezni meg mittomén, ennek örömére lezárták az egész közlekedést. A buszok szépen álltak szépen tömött sorban. (OOO mondom a jokurvaéletbe mire jutok hazainnen). Majd egy kedves rendőr bácsi odajött és elmondta a mi kis buszmegállonk népes közönségének, h mi a fasz van, és hogy mit kell cisnálni, de természetesen én ismét nem értettem, majd mikor mindenki fogta magát és elhagyta a buszmegállot elkaptam az egyik csajszit, hogy ugyan, legyen oly jó és foglalkozzon velem kicsit, és szépen lassan magyarázza már el, h hova a tökömbe kell menni ahhoz, h egy busz carry me home. A leánynak kérlek Welsi akcentusa volt, ne tudjátok meg. Lényeg a lényeg, mondta h ki kell gyalogolni from this area, mert a fighting miatt nem jöhetnek be a buszok a városrészbe, ekkora persze már rendör helikopterek köröztek felettünk. Mondtam neki, h szuper, ha lehet elkisérném, és kérdeztem, h ez ami most történik ez veszélyes e , de sajnos a fejtegetését nem értettem.(tényleg brutál akcentusa volt), Igyhát elkezdtük elhagyni a belvárost. Átrágtuk magunkat mindenen, h ö HR es én meg mittoménmi , namost az a buszmegállo ahova menni kellett az kb olyan messze volt mint tőlünk a Kanalasék hásziendája. Ugyhogy közben megálltunk,mert a csajnak pisilnie kellett, én meg megvártam mert momentán ö volt az egyetlen biztos pont az életemben. AMig vártam gonoltam belenézek a szatyromba mi van nálam, rengeteg kaja, és szerencsére volt pia. is "szerencsére", megörültem a citromos üditőmnek, és jóóóól belekortyoltam.pfhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hát kiderült, h ilyen koncentrátum lófasz volt, azt hittem ott helyben megmurdalok. Nem elég, h háboru van, h 30 plusz kiloval gyalogolok, még ez is...

Na de végül meglett a buszmegállo. Jött a busz 20 perc után..amikor felszálltam elkezdtem számolgatni a tömött buszon a fehérek számát. 5 volt...

MIndegy haza értem, Endi átjött, feltette a karnist, reggel a tükröt a szobámba, jah meg csinált spanyol reggelit. Nagyon rendi velünk.  AMugy ma éreztem pont amikor jött reggel, h ma van a HOLDpontom olyan szempontbol, h sztem kicsit elfáradtam,és ma megy a legrosszabbul az angol. Ma alig birtam valami értelmeset kinyögni. Remélem majd ezután jól beindul, nincs nagyon más választása.Mivel ugye két hét mulva az egész hét az enyém a Törpikkel, és ha csak abba gondolok bele, h nekünk a Záronk volt 3 orás arra készültünk egy hetet, és ez most egy non stop hét és angolul...God save!

Na ez volt a mai kálándom. Amugy néha tele volt a gatyám:)

CSOk

Bocs h nem használom nagyon az ékezeteket:(DE fárasztóóó

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr121362520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.09.05. 20:30:05

"az én barátnőm" érzés elkapott megint :) nem is te lennél ha nem egy neonácitüntetés közepén mész be várost nézni... azért vigyázz magadra!!!! vannak veszélyesebb dolgok is egy kis tacskónál :)

Panki 2009.09.05. 20:52:10

Igen, amugy kezdek rájönni..Ez itt nem kimondottan disneyland.Dehát smmi sem az. Kutyák viszont NINCSENEK. De még a házaknál sem.

ramóna 2009.09.05. 20:57:22

Akkor ez a te országod!:) tükröd honnan volt? Kint vetted? Milyen volt a reggeli? Milyenek a lányok? Közös programok?

Panki 2009.09.05. 22:23:59

Endi hozta, mert csak nekem nem volt , vagy mert látta milyen szarul nézek ki, hátha segit:) Reggeli, valami spanyol volt, krumplis tojásos hagymás dolog, mint amikor egy omlettett megfordissz és mindkét felét átsütöd, szoval egy iylen köralaku szeletekre vághato dolog..:)
Többit emilben:)

˙tt 2009.09.05. 23:02:45

jajjj azt tudom, nekünk hollandusban csinált olyat robi, a spanyol erasmusosok mutatták neki. jah meg azok a lökött spanyolok állítólag eláztatják a paradicsom leves részével a kenyeret, a többi meg heló. pedig az a legfincsibb :)

ramóna 2009.09.06. 11:33:47

Közismertebb nevén frittata :) Bár lehet hogy csak az olaszok hívják így ;) Endi egyébként hány éves? És miért segít neked ennyit? És mit akar tőled? Lehet Endi James?!?! csak a másik nevét használja?!

˙tt 2009.09.06. 21:47:33

oké. ramcsi mindjárt kihozza hogy endi az új szatír :) de ő öreg ahhoz, hogy dzsémsz legyen. remélem legalábbis :)

ramóna 2009.09.07. 09:17:05

Egyébként tudunk valamit Endiről? Mindenki dobja be avközösbe amit tud !:) hány éves hol dolgozik ki az apja anyja stb....?:D Gyerekek, Panka egy napja nem jelentkezett! Kezdjek aggódni? : DD

˙tt 2009.09.07. 10:16:18

hát ha panka szerint denzel washington megirigyelhetné hogy néz ki, akkor olyan rossz nem lehet :))))) én mást nem tudok. ja és hogy segítőkész szomszéd :D

lcsillu 2009.09.07. 18:12:07

hello, en miert nem latom a kepeket??? nem vagyok bennfentes?? pedig beregisztraltam meg minden:(
süti beállítások módosítása