sze
10

Életeim!

| Szerző: Panki | 9:06 pm

Bocs mindenkinek, senkinek nem irtam semmilyen rendeset se. Nem annyira egyszerű az életem, de nincs időm még feladni sem. Most plö kint ülök a konyhában és a holnapra készülök, és ha nincs itt az Andy, sztem életem végéig ugyanafelett görnyedtem volna, de képzeljétek kijavitotta amit irtam és velem együtt gondolkodott rajta. Sosem fogja megtudni mennyire hálás vagyok. Amugy ma reggel felkaptam a miniszoknyámat, csnifelsömet hogy akkor munka után Bárbekjúúú party, ehez képest lemondtam amikor realizálodott bennem, h sosem végzek holnapra,bánatosan kibújtam az egyenruhábol, felkaptam a csinirucit ( már nem olyan lelkesen) és hazajöttem.ééés...:(  Jah azt hozzátenném, h én programot még soha nem mondtam le ilyesmiért, legyen az államvizsga, vagy érettségi vagy akármilyen kutyafasza, szóval érzitek... Na majd tényleg mindent elmesélek..És köszi az érdeklődést, de ..még nem megy. "én csak élek ahogy lehet, élek bármi jöhet, életkedvem nemvesztem eeeeeeeeel

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr741373840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.09.11. 10:09:28

hajrá hajrá, csak így tovább! a válaszok miatt meg ne aggódj!
Volt a múlt heti tüntetésed a híradóban.
süti beállítások módosítása