sze
16

CSAk szeeerdaaa

| Szerző: Panki | 4:53 pm

Nah, megint csak mindenkitol bocs, senkinek nem irtam. DE hetvegen megkapjatok a magatoket:)

Most megy az oriasi melyvizes hetem, napi 5 azaz ot foglalkozast vezetek es ugye mivel masnap is ennyim van, keszulok fel masnapra..Kozpen csinalom  apapirmunkat, irok a gyerekek szuleinek..Csodaval hataros modon nem is vagyok annyira szornyu, persze jo se...De azok utan h a Petoben tartottunk havi egy foglalkozast most meg napi otot angolul..Bocs ha Isten mostanaban nem figyel ratok, de itt rengeteg a meloja.

En amugy egy hataridonaplo szerint elek, amibe meg azt is beleirom, h "le kell vagni a kormom" vagy "eseemst irni apunka". Es ma annyira elfaradtam, h amikor a nap vegen a fonokkel beszeltuk at a napot es a holnapit  a sok papirhalmaz es informacio kozt fogtam es megittam a kavejat:DDDD   Mennyire ggaaz:) Lattam a fejen h " nem orult" amikor latta a pillangos kis sajat bogrejet (uresen) akezemben, de..mit tehetett:)

Csok

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr871386600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina. 2009.09.16. 17:27:14

de miéééért?:DDD miért ittad meg?:DDDD vizuális típus vagyok:D
puszik

ramóna 2009.09.16. 20:43:16

Nem tűnt fel hogy nem a tied? Vagy ugyan úgy issza?:) remélem csináltál neki:) egyébként élek megvagyok. Kedden kiszedték a csövet kaptam szurival kebőanyagot ( beolajoztak) :))) nost mar itthon vagyok bicegek. Majd írok én is, mert egy élmény volt!:) Gabi asszisztált:) Csok
U.i.: egyébkén t ha itthon lennél se jutna több idő egymásra, végre felnőtt lettél :D a munka az első:DDD

Panki 2009.09.17. 13:57:50

Nem tudom megmagyarazni, faradt voltam, magyaraztam, nem figyeltem , megkivantam...nemtom:D Asszem valamit matatott h fogjam meg, en meg lehuztam:) Nem volt eleg szemflules. Majd amikor harit kerek a kajajabol..>)
Majd delutan elmeselem meg mi volt.csok

Panki 2009.09.17. 13:58:31

Jah: NEM DIREKT mielott ez felmerulne:) Tudom h nem illik. AMugy Ramcsi azt eleve en foztem neki:)
süti beállítások módosítása