sze
19

Ajajaj

| Szerző: Anna. | 10:48 am

Drága Dió!

Annyira béna vagyok, hogy elfelejtettem, melyik Dió-napon tartod a névnapodat... Félve kérdezem, tegnap?
(Bárki, aki nem olyan bamba, mint én és tudja, írja meg, mert ha most volt, sürgősen fel kell vennem a kapcsolatot Didivel. Még tegnap fel kell hívnom.)

Meddig leszel még itthon? Mi már Pesten vagyunk, és bármikor szívesen látunk!! Ott is alhatsz nálunk!

Meg persze mindenkit szívesen látunk! Hatalmas szívünk van:)

Puszii
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr651392325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panki 2009.09.19. 12:07:48

Hahho! A Didi szerintem már Irországban küldi.. És tegnap volt a névnapja!! Délután és este sztem itthon leszek, aki éérti mire gondolkok ( mer beteg vagyok)

ramóna 2009.09.19. 13:50:53

Dió csütörtökön elment! És most tartja:) jobbulást! Legalább te ne legyél leszarva!
Dió ha olvasod megvagyok varratszedés kedd körül, már baromi jól megy a tánc is többit mailbe

Anna. 2009.09.19. 18:03:13

Szia Dió!

Akkor nagyon nagyon boldog névnapot kívánok:)))

Panki 2009.09.19. 20:27:16

Te se vagy leszarva!
Ha tudnád mennyire sokat gondolok Rád is meg Didire is. Mint sorstársakra..Vannak gyenge pillanataim, szerencsére egyenlöre nem sok:)
HOgy van a lábikód???
Didi? Csajok? HOgy vagytok?

˙tt 2009.09.20. 00:00:04

Ramcsiszivem, én nem is tudtam hogy téged műtöttek. magamtól is kitalálhattam volna lehet, de még ennyire nem vagyok géniusz :) Dió Te pedig remélem megkaptad köszöntésem, két címre is elküldtem mert "okos" voltam először megint :)

ramóna 2009.09.20. 09:42:52

Gyenge pillanatok...hm nem tudom milyen az?!:D egy hét szobafogságba vannak akik bekkantannak:D Remélem te is jobban vagy!!! Ne haragudj:(
Timi basszus bekell iratnom egy medium suliba!;) gyakorolj ez a jövő állítólag;) sorry

Dida 2009.09.24. 11:48:52

Na vegre! Van Internet, Halleluja!!! Koszonom szepen, hogy gondoltatok ram, es bocsi, h en meg csak most reagalok. Anna, amugy mar tenyleg Irorszagban vagyok. Sajnalom, h vegul nem tudtunk megegyszer talalkozni, de most az otthonlet nem ugy alakult, h fel tudtam volna menni hozzatok. De azert nagyon koszonom es legkozelebb igyekszem bepotolni. Remelem mind jol vagytok, puszik!!!
süti beállítások módosítása