sze
21

| Szerző: Panki | 11:08 pm

Sziaztok Drágáim!

A nagy igérgetésekkel ellentétben nem igazán kaptatok olyan sok imélt, de most igyekszem kicsit számot adni hogy megy a beilleszkedés meg a meló meg a canga.

Szóval másfél hete még rám nem lehetett ismerni kb olyan stresszes voltam és el nem tudtam képzelni, h menni fog a dolog. De most tul vagyok egy héten amikor is megtarottam a napi öt foglalkozást,és bár egyikről sem fognak írni a pedagógiai szaklapok ( hiába bújjátok a netet), nem volt egetverő blamázs egyik se. Elkezdtem nem gondolkodni azon, h hujjaj egy olyan nyelven tanitok, amit nem is beszélek jóformán, hanem csak csináltam. Az elsö napra felkészültem kb minden mondatomra, de mivel onnantól kezdve nem volt időm, ezért a hét végére elértem odáig, h megnéztem miröl kell tanitani, ha kellett egy két kulcsszot hozzá, felépitettem a foglalkozást, és leültem a gyerekek elé lesz ami lesz. ja és a világon mindenkit irigyeltem akinek olyan munkája van,amivel otthon nem kell foglalkozni , de komolyan reggel amikor szálltam fel a bszra irigyeltem a buszsofórt, a nevetgélő tiniket és a világon mindenkit. Na mostmár rájöttem, h menni fog , belejövök, semmi sem lehetetlen, a konduktiv nyelvet már egész jól beszélem, meg....az angolt is amikor muszáj.

Sok mindenből látszik, h majdnem egy hónapja itt vagyok. Plö vannak ismerős arcok a buszon, és amikor felszállok, nem nyomulok egyből az emeletre. Már nem viszem magammal a magyar mobilom, kialakult h a héten mikor hova megyek bevásárolni, kötöttem szerzödést telcsire, nyitottam bankszámlát.  És már hagytam ki welsi kirándulást betegség miatt. jah,és nem ámulok e rajta h a mókusokat ugy kell lerugdosnom a cipömről, sőt már nem is örülök ha mókust látok.

Megszerettem a szomszéd tavacskát. Ugyanakkora mint a cseke:)

Jah és eheti uj kihivásom: megjöttek a hallgatóink. Jee. Nekem ugyan erröl sneki nem szólt de ma én mutathattam be két konduktiv programot is nekik. És feltették a kérdéseiket,én meg nagy okosan okithattam öket facilitáciorol, finommanipulációrol ....pépesitett ételről.Volt is egy vicces kis jelenet velük. Miközben "ülöt " tartottam, adtam Aronnak egy spec feladatot amihez namindegy lényeg h volt a kezében valami és ahoz h meg tudja csinálni a feladatot el kellett volna forditania a dolgot. Én meg elmondtam neki szépen türelmesen háromszor h "turn around...turn around...." De mivel Aron drágám nem hallgatott az okos szóra én meg belefáradtam... elkezdtem énekelni némi öniróniával, h Turn around....baszottul nidjunááááá..... és a hallgatók annyira édin beszálltak,és majdnem végig nyomtuk a dalt:) Még jó h az én Erzsim mind ezt nem látta:) Na mindegy, legalább már tudják a kis nebulok h Pankával nem érdemes packázni.:)

Jah amugy van egy feka csaj hallgatóm. Hát nem kiderült h az is negyven felett van????A fene se gondolná ezekröl. De a többi az ilyen huszon.. Na mindegy. Amugy elmondtam nekik h vannak nehézségeim a nyelvvel,és boccs, meg ha bambán bámulok ha valamit kérnek és nem cselekszem, akkor legyenek kedvesek elmondani lassabban vagy máshogy, mert szeretnék nekik segiteni, csak ...hát...ugye nem mindig kapcsolok angolul. És javitsanak ki nyugodtan és blablabla. Ök meg nagyon kedvesen megjegyezték, h jobban tudok angolul mint ők magyarul, szóval oké a balhé:) Szóval eddig jo volt velük, remélem igy is marad.

Mit akartam még mesélni???Hogy nagyon hiányoztok. De minden ok, jó itt, és remélem ellavirozok ( mert egyenlőre azt csinálom) nagyobb balhék nélkül.

Jah és pénteken hivatalos vagyok egy buliba "back to the school party" a hiltonba (véletlenül) ahol iylen angliai uniformba kell megjelenni, bluz miniszonyka térdzokni..meg minden ami szem szájnak ingere.

Jóéjt drágák

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr981398376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.09.21. 23:22:34

egy-két mókust szedj majd fel a cipődről azt hozd haza őket, mert a tatai antiszociális mókusoknak viszont van mit tanítaniuk :)
amúgy az én barátnőm érzés most a büszkeség :)

Anna. 2009.09.23. 19:01:43

Sziaaa:)
Én is büszke vagyok rád, hogy így állod a sarat! Most komolyan, nagyon ügyes vagy! Nekem még finnül is nehezemre esne ülőt tartani, és most nem a szakmai hiányosságaimra gondolok.
És sokszor találkoztok Fridával?
Én visszaköltöztem ugye ide, most van egy fiú lakótársunk is átmenetileg (Andris barátja), aki hozott nekünk ma almát:)
Ja, meg fent volt Megyó is Pesten, tegnap vele és a bátyjáékkal elmentünk a Gödörbe, fent ültünk és énekeltük a Chip éés Dale-t meg a gumimacikat.. De minek? Most nem mehetünk oda vissza, holott szeretem a Gödört:((
Hány évesek a gyerekek a csoportban?

˙tt 2009.09.23. 19:43:28

Anna neked mi az a "vissza ide"? ahol Pankával laktatok?? mesélj mert nem vagyok uptodate :) és miért nem mehettek vissza a Gödörbe?

Anna. 2009.09.24. 14:15:09

Aha, a Mária utcára, ahol Csillával és Pankával laktunk egykor:) Eljöhetnétek meglátogatni minket akár jövő héten is!
süti beállítások módosítása