sze
26

Meeegvaaan:)

| Szerző: Panki | 4:21 pm

 

Plusz egy két dolog:

Didi! Légyszi irj nekem esemest mert nem tudom a számodat. Vagy valaki adja meg nekem D ájris elérhetöségét!

Rambóna! Mizu?? DE sztem mire válaszolsz felhivlak

Annaaaa, imélbeeee

A többit meg mondtam

Jah, Csilla, ezaz

TIMIIIIIIIIII,   FIUK LÁNYOK,  Gincu, ,TE iiiiis

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr611408848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2009.09.27. 21:07:35

Ez volt a forrest gumpba, nem? Írtam neked ímélt:)
süti beállítások módosítása