okt
1

Először is a Ginának köszönöm a szívhez szóló sorokat, nagyon nagyon jól esett. Plusz. Ma az ülőm végén, ahol is bohócnak öltöztem a kölkökkel együtt ( najo mindenkinek festettem piros ottot,meg volt egy olyan paroka) kérdeztem h melyik dalt szeretnék énekelni a végén az uccso feladathoz. És Ava mondta h a ő a happy birthaday-t, erre a Dzsuli leosztotta őket, h az nem jó mert nem aktuális, válasszanak mást.Erre én mondtam, h khmkhm nekem nagyon is aktuális mert az én barátnömnek ( barátomnak, mert ezek abarom angolok nem mondják h barátnő ugye..) ma van a szülinapja, és mindenki nagyon örült, h akkor mégis elénekelhetjük,és elkezdtük és olyan édesek voltak, mert annál a résznél ahol a nevet kell mondani mindenki elhallgatott és nézett rám várakozással teli, én meg mondtam h GINAAAA ők meg szépen befejezték. Utána meg megbeszéltük h hány ves vagy:)Szóval tudjad h ma szólt érted a nóta eredeti angolban hat kisbohós szájából..

 

Képzeljétek tegnapra volt valami idöpontom valami irodába valamit intézni. Hát olyan tölem megszokott modon fingom nem volt rola, h ez mér kell vagy egyáltalán mi ez, tudtam h menni kell, mentem. Na hát amikor egy ültető legény jött ki elém, h igazoltasson, kikapcsoltassa a telcsimet,és megmutassa h melyik széken várhatom a soromat, megijedtem, h ez egy komoly hely. Na kiderült h amunkavállalási engedélyem ügyében kellett, személyes találkozó és félórás interju....No comment.

Amugy el vagyok havazva őrületes (!!!!!!!!!!) módon. Ilyen nehéz még sosem volt.12 órákat dolgozok egy nap, a többin meg idegeskedek a munka miatt...DE egyre könnyebb és könnyebb lesz,és belejövök mint kiskutya az ugatásabe dee gyenlőre baromi meredek.

Ezuton gratulálok a Didinek, h van munkája!!!!!!!!!!!!:)

Mit is mit is..Jahj nemtom majd irok! Csok mindenkinek, és jahj már lapoztam is egyet a naptárba egy made by Tőkési naptárba:)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr281421622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gina. 2009.10.02. 09:27:20

Utálom, hogy mindig megríkatsz:) Brühühüüüüü, Pankát akaroooook
De örvendezik a lelkem, hogy jó neked:) Nagylány:) Munkásember:)

Panki 2009.10.02. 18:54:10

JO nekem??? Nekem?????Majd mesélek
süti beállítások módosítása