okt
12

gyerek száj

| Szerző: Panki | 8:13 pm

Na mivel ma nem vágtam fel az ereimet ötször és varrtam össze hatszor, gondoltam gyorsan irok .  Én szeretek konduktor lenni. És ha nem bántanak nagyon jó tud lenni. és amugy a kölkök...nagyon aranyossak. Nagyon. És egy mai esetet szeretnék elmesélni:,

Szóval, Jonathannal legoztunk, mert "home" a heti téma, és azzal akartam bevezetni a egy... namindegy mit. és olyan kis lelkes volt,mindent magyarázgatott, h mit miért hova tesz, és kitalálta, h épitsünk iskolát. Tett bele éttermet, udvart, tanárokat minden fiszfaszt. Én meg rámutattam mindenre amiröl még nem mesélt, hogy mi az. És volt benne egy sárga hidacska, , rákérdeztem arra is.

Erre Ő: rámpa..           ( és akkor ne sirjad el magad, amikor ezt egy ötéves zabálnivaló ártatlanszemű kiscsoda mondja  )

Jah és küldöm ezt a szotorit az antiakadálymentes Magyarországért alapítványnak is, aki rendkívül jól végzi a munkáját.Nálunk sztem ezt a szót nem ismerik az ötéves mozgássérült óvodások.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr451445911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

˙tt 2009.10.12. 21:36:09

kicsi bogaram... megzabálom. :(((

mi is halljuk ezt eleget az ergonómia tanszéken. de a közvélekedésnek nem nagyon esik le, hogy ez PROBLÉMA. és nem olyan amit ne lehetne javítani, ahol csak lehet. pár hete előttünk dőlt ki egy srác a székből a cba bejáratánál. annál a cba-nál amit egy hónapja újítottak fel kívül belül. valószínűleg eget verő költség lett volna még pluszban egy normálisan kialakított bejárat. egy rámpa :)

najó. abbahagyom. ma bajom lehet. valamiért szociológia órán is felhúztam magam az egekig, hogy miért vannak atomfegyverek amikkel el lehetne pusztítani mindent? de most komolyan? értem én h politika meg politikai hatalom, de egy bizonyos oldalról... ez teljesen érthetetlen.

Anna. 2009.10.13. 12:51:32

Akkor csatlakozom:)
Most én is csupa olyan órára járok, amin felhúztam magam.. Kisebbségi oktatás, zsidóság ma, holokauszt a világirodalomban, emberi jogok, az oktatás helyzete stb. De most már letekertem a lángot, hogy költői legyek, és próbálok tárgyilagosan közelíteni a témákhoz, mert azt mondták, ez célravezetőbb, és én elhittem:)
hiányozni fog ez a hülye felsőoktatás, nem akarok végezni..
süti beállítások módosítása