okt
31

London

| Szerző: Panki | 9:49 am

Na hellobello. Meg is volt az első Hollyday-ünk, amit Londonban töltöttünk.Először anyuék meglátogattak Birminghamban, majd elutaztunk Londonba. De a lányok olyan édik voltak, amikor mondtam, hogy jönnek anyuék, Bori rögtön bejelentette, hogy ANYUUUUUUUU JÖN, JÖN EGY ANYU????(ilye szituációban igazából mindegy kié), akkor hadd legyen ő is velünk, és hadd jöjjön el Londonba velünk. Felhívom a Fridát, hogy segitsen buszjegyet fogalni Londonba, mert itt vannak a szüleim... A SZÜLEID????????????? DEJOOOO? !!!!!HADD MENJEK ÉÉN IS. Így aztán ők is csatlakoztak, hadd legyen részük egy kis családi programban. És végülis amikor anyuék hazamentek Londonbol,mi még maradtunk két napot.

( Amugy ha tudtam volna, hogy ennyire fogtok hiányozni, inkább haza vettem volna jegyet, dehát eső után köpönyeg ugye)

Nagyon jól éreztük magunkat, apukám egész héten a kedvemre fözöcskézett, csirkepaprikás, rántott husi,libamáj, sülthusi, ktyavalaga.

Volt egy olyan édes jelenet amikor anyukámmal a Cannon Hill Parkban ácsorogtunk és bámultuk a vadkacsa tömeget a tavon, emberek meg dobálták a kaját belefele, anyukámhoz odafordult egy négyéves kiscsaj,és adott neki tök spontán a kenyeréből, hogy dobálhasson ő is. Gondolom megsajnált minek, hogy mi is játszhassunk:)

Anyuéknak nagyon tetszett Birmingham, azt mondták sosem láttak még ilyen modern várost, de azt ők is beismerték, h a mi utcánk a legeslegszebb, mondjuk tényleg ilyen született feleségek utcáját képzeljétek el:)

London..Hát igen a lábunkat térdig lejártuk.Mindent megnéztünk amit meg kell. Palota,  a miniszter háza, ( tudjátok, HJÚ GRENT amiben lakott az igazából szerelemben, igaz Hjú nem futott elénk, biztos dolga volt) Big Ben, Katedrális,Tower, Parlament kivül belül, Trafalgár tér, Modern State múzeum, a hidakból hármat, A nemtudommáár kinek a hadihajója, London eye, najóóó egész London egy k nagy múzeum, nem tudom felsorolni se:) Meg ugye kötelező szanaszét shoppolni magad az Oxford streeten, de(!!!!!!!!!) én ilyen agyatlan embertőmeget még soha(!!!) életemben nem láttam. Négy óra után valami eszméletlen ember tumultus, de olyan amiben pánik rohamot kap az ember, és elmenekül.A metróba a  folyamatosan teljesen tömött lépcsön hömpölyögtek le az emberek,én mondjuk azt kikértem magamnak, h lemenjek a földalá ilyen kilátástalan tömeggel, szóval BUSZ:)

Amikor elmentek anyék a három nagyon okos lány (Frida , Bori és én) kitalálta, h bemegyünk ilyen ijesztgető múzeumba. Gondoltam valami muszáj, ha már sikerült lebeszélnem, h a kétszázméterről arccal lefele szabadesés a föld alá(!) - nevű ringlisspielre ne üljünk fel:) Na szóval befizettünk, hatalmas csoporttal bejutottunk, kisgyerektől nagymamáig mindenki. A kiállitás elsö része egy ilyen Londoni történtelmi séta volt, színészekkel meg mittomén mivel, plö elvittek minket az 1666os tüzvészbe , berendezve és akkor feltartott kézzel kellett üvöltve szaladni. Szóval érdekes volt, de nem volt nagy szkerrii. Nade aztán utána betereltek minket egy terembe, és elmondták, hogy aki epilepsziás, klausztofobiás, asztmás, terhes, ilyenolyan fóbiás annak nem ajánlott tovább menni, plusz a gyerekek bemehetnek de anyuka apuka vállalja a felelősséget (na mondom, akkor én kiosonok, de mivel ugye tökös vagyok, hát maradtam. Levittek egy földalatti alagutba, ránkadta egy láthatósági mellényt,és ilyen tizes csoportokra osztották az embereket.. Mi voltunk a végén, mi hárman maradtunk két nővel meg két kisgyerekkel,és azzal nyugtattuk magunkat, h a gyerekek is ott vannak. De basszus... Olyan kibaszott durva rémálmot csináltak..Hogy elmesélni nem tudom, szegény hülye anyuka aki behozta a gyerekeket, nem győzte mondogatni, h nem igaz, majd  a közepe körül, amikor beszoritottak minket két fal közé, ők kikéreckettek egy vészkijáraton,innentől hárman mentünk tovább. Ne tudjátok meg, amikor ott vagy a sötétbe, alig látszm ilyen füst van, mindenfele csontváz meg minden loszar,és tudod, hogy az egyik ugyis mindjárt felkel és utánad rohan,meg az őrült lány, és elkell menned a bohoc mellett,aki rád támad, utánad lőnek,és stb.. Na az utolsó pár színhelyet kb az életünkért kapálódzva tettük meg, hangosan könyörögtünk, hogy hagyják abban, ne ijesszenek meg többet , hát kócosan kibirulva leizzadva, egymást maximálisan ősszerugdosva jöttünk ki , a nejlon harisnyámon lábnyomok a vádlimon:))))))Táska majdnem széjjelszakadva stb..Sztem baromira túllőttek a célon,és egy ilyen nagyobb előkészitést igényelne, mert plö ha anyukám is bejött volna, az tuti h leül egy sarokba és összeomlik.

Na de mint látjátok nagy élmény. Utána két orát pihegtünk a Temze parton.

És tegnap hazajöttem, jó érzés volt, viszont most indul újra minden, bennem meg növekszik AZ érzés.

 

Én ezt nem javítom ki.

Hét hét és megyek. Csok

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr291488342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.11.02. 10:29:44

Nicsak Pank:) Most olvastam Anikó blogjában az üzidet:) Miról jutottam eszedbe? Remélem nem az alkoholról vagy a pénzelhagyásról vagy egy görbe orr-ról:) Mirőőőől?

m0rrI$ 2009.11.02. 22:07:55

voltam én is ott az ijesztegetösben. de én nevettem. vicces volt. a Popej sikongatott csak,én meg szakadtam rajta.
Londonbol amiket felsoroltál az a szép, a több része csunyább mint pest.:D
mindenjot puszi.
süti beállítások módosítása