már
5

halódó blog:(

| Szerző: Anna. | 10:30 am

Sziasztok!

Ülök a vonaton éppen hazafelé, és azt találtam ki, hogy akkor is írjunk a blogra, ha nincs mondanvalónk. Például nem tudom nem megosztani veletek, hogy mennyire tetszik az új bérlettartó tokom! Olyan, mintha fekete hasított bőr lenne, pedig nem az!! Tudom, őőrület! Teljesen a bűvkörébe vont! 

Szóval mit nekünk mondanivaló, írjatok:)

Sok puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr141810936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2010.03.07. 10:22:23

Örülök Anna a klassz bérlettartódnak!:) De ha tennél fel fényképet lehet én is jobban lelkesednék;) Egyébként engem inkább az fogott meg, hogy a vonatról írtál!:) Imádom az új kütyüket:)

˙tt 2010.03.07. 11:52:03

én is nagyon örülök a hírnek. átérzem. az enyém már undorító :)
amúgy meg én haragszom rátok, mert nem reagáltatok semmit a múltkori összeröffenéses felvetésemre :D szóval ennyi.
egyébként majd írok a blogra, de most minden félbe van, ami hírértékű volna = ahogy tegnap a tatai lányoknak is elmondtam, velem nem történik semmi :D
bár arról is nagyon jókat lehet írni. hmmm kedvem is lett hozzá... na de majd :)

Anna. 2010.03.08. 14:01:59

Már azt hitted Timi, megint nem reagálunk az összeröffenésre, mi?
Már a kecskeméti különítmény is gondolkozik rajta, hol kellene és mikor. Részemről jobb lenne mondjuk április, mert írom a szakdogám, amúgy pedig valószínűleg hétvége, mert a többség dolgozik. Ti mit gondoltok? Puszi mindenkinek!

Panki 2010.03.09. 22:22:42

Annuska. Ez nem lényegtelen: a szótárokban is szamócát fordítanak és nem epret...

Anna. 2010.03.10. 10:27:34

Szamóca - eper.. az egy hosszú vita volt:)
Majdnem annyira, mint Zsaanak és Balázsnak a sima kontra tengeri só vitája:DD

˙tt 2010.03.12. 22:09:59

ja, okés az április is... nekem mondjuk azért mindegy mert innentől minden héten ugyanúgy ezer tennivaló van, beindult a sok projekt... szóval akármikor :)
majd megbeszéljük :) hajrá Anna a szakdogával. miről írsz?
süti beállítások módosítása