nov
15

Híradó:D

| Szerző: ramóna | 1:27 pm

Jelentem a nagy drukkolásnak és persze a tanulásnak( de azért mégis csak a sok kereszberakott új a lényeg :D ) Szóval Moninak sikerült az államvizsgája!!!! :)) Hurrá hurrá hurrá! :) A következő áldozat én vagyok holnap 11-től 12-ig! Szóval kicsit pihentethetitek az ujjakat :)

Panka neked, hogy sikerült? Megy már a nyalizás?:) Jah és a kérdés még hogy Dió boldog munkás embör vagy sem? :)

Csak, hogy tudjátok Tatán gusztustalan nyálkás sötét idő van..., gyerteeeek már hazaaaaa:))

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr7229952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pankus 2007.11.15. 17:37:43

Nagyon nagyon gratulálok a Monikámnak.Én spec pályaválasztási nehézségekkel küzdök,dehát kemény vagyok mint a kiflivég.Majd irok.csok
süti beállítások módosítása