nov
19

Mivel senki nem ír semmit!!!!!LÁNYOK!Ezért újabb feladvány következik!Kitől származik ez a több felvonásos  bohózat a pillangóról.Nosza!És írjatok már!!!!

szállok virágról virágra,

ívelten szarok a világra,

őszre úgyis megdöglök én

és egy lepkével kevesebb lesz

         majd ezen a földtekén

szállok virágról virágra,

s csodálkozom a világra

hogy milyen jó és milyen szép.

csúf hernyóból csodás lepke

az Istenke így teremte,

s ha csendben leülsz,

Rád szállok le épp.

Virágról virágra száll a lepke

Ma olyan jó neki a kedve

Nem is lehet semmi gondja,

A sok virágot beporozza.

Nektárt iszik, szálldogál,

El is szállt a lepke már.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr60234906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2007.11.20. 12:20:52

Ezek szerint a Mestiiiiiii :DDD Én nyertem Én nyertem!!! :)
Egyébként mi történt a Dió megbeszélésén? Örülünk vagy várunk még? Nagyon kiestem az információs sztrádából:(( Haldoklik a szerver( ahogy Mesti mondaná)

Panki 2007.11.20. 15:19:35

Drága Ramonám!Mi sem nagyon értesültünk egyenlőre hogy mi volt a raporton!Szovalj sámolj be!Én ma ügyi voltam,de lefekvés elött ma mindenki gondoljon rám!Puszika
süti beállítások módosítása