dec
4

Helyreigazítás

| Szerző: Panki | 8:21 pm

Először is ezúton szeretnék bocsánatot kérni Rubint Rékától az érces felhangért, mert mint kiderült végzettségét tekintve gyógypedagógus, szóval bocsi és befogtam.puszi.

Ma végig csináltam egy szkleros fekvőt.Holnap befekszem a Parkinsonosra is.Mivel a Milán (aki mondjuk eme szavakat biztosan nem olvassa)azt mondta hogy az én hibám, hogy nem mesélek a suliról, meg az élményeimről, mert amúgy érdekli ez az embereket, bár megmondom őszintén nem hiszem h mindenkit és ez nem érzéketlenségen múlik én sem szívesen hallgatok sok mindent. Amúgy én IMÁDOK róla beszélni, szóval a Milánnak ebben nem volt igaza, csak egyszer találkoztam egy leányzóval még első utáni nyáron, akit BAROMIRA érdekelt és röpke négy órában előadtam neki minden evvel kapcsolatos ingert pontról pontra és azt hiszem akkor kielégültem.Legalábbis egy időre. Na mindegy.Baromi megrázó a felnőtt ambulancia..Ott volt pl életem egyik gyenge pontja Attila, akit akárhányszor látok a folyosón elszorul a szívem, amúgy Ő is balesetes(két évvel ezelőtti autóbaleset), de még sosem kerültünk egy csoportba, ma igen, és akárhányszor elmosolyodott én elbőgtem magam, és annyira de anniyra szerettem volna megpuszilgatni..vagy megölelni..vagy csak beszélgetni vele egy nagyot hogyan s mint él..Az oviban amúgy a Rigó Ricsi a gyenge pontom. Meg a Barnika de csak ha nekem kell ráadnom a térdsínt amit utál. Múltkor megkérdeztem Tőle h megengedi e hogy feladjam és azt mondta hogy majd megbeszéljük később ,majd később azt mondta hogy próbáljuk meg de amikor próbáltam nyújtani a térdét, keservesen elkezdett zokogni hogy " nem tudoom, "meg "nagyon fáj" én meg mondtam neki hogy nekem ettől megszakad a szívem, és ne sírjon mert én is fogok, de az ő érdekében fel fogom adni azt a sínt.Nem tettem meg.De amúgy ne higyjétek, hogy a suli ilyen sírós rívós, mert APSZOLUT nem, általában tele vagyok rengeteg édes történettel, csak ma pont nem olyan édestörténetes nap volt,lehet azért mert nem a babákkal voltam.Én nem véletlenül vagyok ovis.És valahogy sokkal jobban sajnálom azokat akik balesetesek, mint a Cp-seket. Amúgy ezúton is jóéjszakát Nektek és már csak kettőt kell aludni és jön a Mikulás,illetve jönnek a mikulások,egymásnak adják majd a kilincset a Petőben a gyerekek csak kapkodják a fejüket mert ilyenkor a világon minden cég kiküld egy piros csákkót (cocca cola , milka...),de én mégis abban reménykedem h idén is lesz Gágogó koncert!!!!Legyen!!!!!!!!!!!

Figyu ha már így belejöttem most abbahagyom a sztorizást de engedjétek meg h a kölkökről beszúrjak valami képet jo???Tudjátok mit, a Barnikáról fogok.Annyira kis szépséges!

Amúgy a Diót megint elvertem országvárosban és bejelentette h kicsit utál.Kicsit én is utálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr70252548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása