jan
13

Boogi night

| Szerző: Panki | 11:46 am

Csütörtök, Graff szigorlat, Mesti államvizsga,  a kis horda( előbb említette személyek plusz Dióka , Ákosmeg én), megapartira készül, összevásárolj a világ összes rövidjét, bekuckózik a Thökölyutra, mindenki átvedlik játszósba (Tomi szerkója: Nadrág: Annácskám, papucs: Dióka, Felső: Kroki kaki), majd nagy dirreldurral nekiálltunk a mókának, egészen 23 orá ig amikor is nyugovóra tértünk, .Szerintem elkéne gondolkodni, hogy öregszünk.Másnap reggel,Mesti meloba el, (teszem hozzá ha nem lennék ilyen joindulatú akkor egy p.. meg egy bizsom felirattal az arcán), én szokásomhoz híven felkeltettem mindenkit kilenckor hogy akkor after party,- Dióka zsiráfos pizsi, én felhőcskés, Tomcsi szerkó változatlan, , fáradt fejek zenebona konyhaasztal körbeülés-Tomi viccesen felvetette h rövidezzünk, én ráharaptam, Dioka már hozta is a poharakat, fél tizig három rövid, tánc moka kacagás. ( Anna! kifejlesztettünk Didivel egy uj táncot be fogsz szarni, mondjuk még gyakorolni kell!)kettőkor vonatra fel irány Tata.Címszavakban ennyi.

Tegnap:Aki a részletekre kiváncsi, az ne ezt a blogot olvassa ,mert én csak egyet szeretnék megosztani, de azt nagyon nagyon.Bár sikerülne interpretálnom ahogy én azt akkor láttam.

Szóval történt egyszer hogy hogyhogynem, hogy a Tomcs a Viki ( VV)meg én), kikeveredteünk a művház buszvéghez közeli oldalához azokhoz a lépcsőkhöz ahol ott lehet mennni a próbaterembe is.Először is akkor pisilt bele valaki a Bugyumba, amikor a Viki olyan vehemensen próbált felülni oda a lépcső peremére vagy nem is tudom hogyan kell ezt mondani, hogy abban a pillanatban hátravágódott, lábbal tartotta magát, én nem tudtam visszahúzni, Tomcsi meg ép ríkatta az anakondát( meg ha nem tette volna se látta volna, mert Viki másfél méter messzeségben Tominak már homályba veszett volna:)), így nem volt más választás, elengedtem a Vikit, és lesett a fűre.Ezen én már nem bírtam elsülni.De ez semmi ahoz a jelenethez képest amikor is valami hirtelen emotiotol vezérelve kitaláltuk Vikivel, hogy akkor mi most gyepáljuk már meg a Tomit, természetesen az első monoklis boldog tulajdonosa mégis én lettem (spongyát rá Viki), de tett tettet követett Tomi lekerült a földre, ütöttük vertük, én a mellkasán térdeltem, Tomi hanyatt feküdt, de engem valahogy sikerült lekaratéznia magáról( pedig aztán nagyon nehéz dolga lehetett mert tudjátok mekkora bunyos vagyok), és mire felocsudtam gyerekek, Tomi hagyatt a földön továbbra is, Viki  szintén hanyatt a Tomival egyvonalban a Tomi fejét a kettő azaz 2 darab combja között szorítván , és mint a sakáll kiabállt nekem, h MEGFOGTAAAAAAAAAAAAAM GYEREEEEE , majd amikor látta, h én kb két perce nem kapok levegöt a röhögéstöl, továbbra is ebben a pozitúrában :EZT NEM IIGY KELL???eGY FILMEBN LÁÁTTTAAM. gyerekek.Nem tudom egyszeűen megfogalmazni .:)))))))))Én nem bírtam abbahagyni a visítást és a legnagyobb bánatom h erröl nincs kép.Persze a Tomcsi igen bánatos volt és tehetetlenségében ( plö amikor én utánozhatatlan mellizmán térdeltem, a Viki meg ugye a fejét stabilizálta combbal ) hangot adott ama fájdalmának, hogy ha nem lennénk lányok olyan szívesen péppé vrene. Persze az hogy lányok vagyunk nem akadályozta meg plö abban, h engem lelökjön a lépcsőn , és ha nem kapaszkodom bele a Viki hajába annak nagyon csunya vége lett volna tekintve h tiz lépcsőfokot borultam volna, kicsit nehesztelek. Na mindegy.Mitán még kicsit kommandóztunk (olyan jó h találtam vége uj játszótársakat), visszamentünk a buliba, nempublkisnempublkiusnempublikus, majd még Tomi lejárta a lábamat, hazafele bedobtunk két hotdogot  a benzinkúton(köszi!!), hazakísért(köszi), traccsparti és hipp hopp négyre már otthon is voltam.

Bandus!Ha ezt olvasod, (mondjuk akkor legalább biztosan életben vagy), mindenki nagyon aggódott érted, mondjuk el nem tudom képzelni hogyan kerültél haza vagy kifizette ki a taxidat) de  Holmártinéni ma reggel biztosan nagyon büszke lehetett a kisfiára aki egyszál kifordított pulcsiban, mindenét elveszítve, életét egy taxis joindulatának köszönve diadalmasan hazaérkezett( remélem).Puszi!Amugy a fejeden tegnap a szinskála összes színe  megjelent szerintem.

Mesti!Téged nem láttalak a buliban.Nohiszen.De lehet lottozni kezdek:D

Dioka!Lucskos csokjaim! Te vagy szivem kuglofkájában a mazsidrazsi!Az tutifix!

Anna! Holnap tali???ájmisszjuszooomácccs!

Ezeket az üziket nem a teljesség igényével irtam, csak azoknak akiknek e percben mondanivalóm volt. A többieknek egy teletabiölelés!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr65295453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2008.01.13. 13:39:18

Szia drága mákdara! Lehet, h holnap felmegyek Lacival hajnalban, és akkor 7kor csörömpölök, és kávézunk. De még megírom. Hánykor lesz a vizsga?
És ki aludt az ágyacskámban? Tudod, h észreveszem a nyomokat. Ja, és te odaadtad Tominak a nadrágom???Hát ennyire nem ismersz? Anna nem adja oda fiúknak a ruháit!! (Joey nem ad a kajájából)

Panki 2008.01.13. 14:17:34

Édes kis lanolinosszappanbuborékom!Jo lenne ha kitalálnád, mivel nekem holnap háromkor van a vizsgicském, és ha nem jössz akkor én sem megyek fel ma.Tudom h Joey nem ad a kajájából, de nem csak a nacidat vette fel, hanem az ágydon aludt (nem az ágyadba!!!!),és......bár ezt nem akartam elmondani.. a plüssfaszidhoz is hozzáért.NEEhharrii

Anna 2008.01.13. 14:29:47

Szeretett Amfetaminlöketem! Vagy repülök a Tökre a hajnal szárnyán, vagy amennyiben Laci mégsem menne reggel, egy 10-11es vonat járt a fejemben..Megpróbálok írni estig, de nem akarom, h magányoskodj, gyere te is holnap délelőtt! A plüssfaszimat meg óvjad életed árán is, tudod, h mindennél fontosabb Ő nekem.

Anna 2008.01.13. 14:36:55

Borisz, kitaláltam: kb 10-re érek az albiba. Te akkor?

Panki 2008.01.13. 14:41:18

Kiskertem legcsodálatosam Burgnyikja! Akkor jolvanakkor. a Délelőtt folyamám ismét egymástársaágában tudhatjuk magunkat.Ha lesz kedvem felmegyek ma, ha nem hát kisnyul.(ez az anfetminos azért nagyon ott volt!!!!!!)

STukker 2008.01.14. 09:39:21

Kényelmes volt az ágy egy bögre unikum után, a férfidat meg nem én csábítottam el, hanem valami összeesküvés folytán hozzámtapasztották. A magömlésemet leszámítva jól is aludtam.:)

Anna 2008.01.14. 11:16:52

fúúj! és még egyszer: fúúj!! Ne magömölj oda mégegyszer!! Tudom, h Bean szexis, de azért....
süti beállítások módosítása