feb
7

innitali

| Szerző: orssssssss | 4:18 pm
na sziasztok leánykák! én már olyan nagyon hiányollak benneteket majdnem tökéletesen csodálatos életemből, hogy hú! szóval taliznunki kellene vmikor (amúgy mondom ezt én, aki elérhetetlenné vált erre a hétre ismét, hiszen még mindig kecsón mereszti a seggét) és inni egyet a patináns dózsa vendéglátóegységben. rád bízom Pankám,hogy megválaszd a napot, mert sztem a többieknek jó mindig, csak téged foglal le állandóan jótékony életmódod! akkor jövő héten! készüljetek;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr81329646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2008.02.07. 17:40:18

hejho! Velem ma is találkozhatsz:) Egyébiránt, nekem is bele kell szólnom a pesti tali napjának kitűzésébe, mert kedden este pölö 8ig van drogórám. nem fogok bemenni rá persze, de mégis. Ami meg a filmet illeti, Csillnek megvan az egész:)
Dió és Panka! Tudom ám, h azért nem írtok, mert rávetődtetek kis társasunkra:) majd jól megmutatjuk a lányoknak...ha nem is a dózsában..

Panki 2008.02.07. 17:48:16

Annapanna!Nem sikerült egyelőre eldöntenem, h bele tartozik-e, zenei ízlésünk legendásan szűk kis keresztmeccetében, nagy jóindulattal határeset, ha beleveszem, h tisztelem mert te szereted, akkor hátjha.:)FÚ valamire még akartam Neked reagálni.Ors!Jótékonyéletmódomnak köszönhetően se nem társasoztam senem semmi, esténként hazasurrva , rettegtem, h talán a Dió már meg sem ismer, elég durva ez a félév gyerekek!Külső belső ovi plusz állandóan suli, a mazsolákról ( új csoportom-3 évesek)meg majd bővebben..nem akarom h meghurcoljanak mint azt a potilikust aki szót akart vinni, csak a blogjában túl közvetlen volt, nem is politikus hanem nemtom mi, tudjátok az a Zsuzsa.Nah!De péntekeim úgy néz ki, h szabadooooooooook jeaaaaah!Csoccsendáré

Panki 2008.02.07. 17:50:31

Megvan mit akartam még!!!KITEREGETTEM , és köszi h mostál, meg valami rendrakást is észleltem, a Dió meg legyűrte azt az egész lakást betöltő mosatlan kupacot, asszem Övé az erkölcsi győzelem!!!!amen

Anna 2008.02.07. 20:51:11

Dió a király, nincs vita!

Panka 2008.02.10. 10:26:45

Másenka!Nemtom mikor jössz, ezt is megválaszolhatnád, viszont az indián jelmezedet elhozhatnád, de csak ha nem nagy cucc,mert lehet kelleni fog.Pusszendáré

Anna 2008.02.10. 13:07:01

Hajj! Figy, sztem 7es vonattal megyek, úgyhogy albi kb fél9. Vagy egy órával korábban.
A jelmez a szakadt ruháimból, Csilla szoknyájából meg egy papírfejdíszből állt igazából, megpróbálok összeszedni vmit, de a szoknya meg egy kendő Csillánál maradt, úgyh nálam csak 1 póló van, meg a fejcucc. De azokat elviszem szívesen.
Plusz kell még rúzs, meg viszek karkötőt, amit indiánoktól vettem:)
süti beállítások módosítása