feb
28

száll a kakukk fészkére

| Szerző: Panki | 4:53 pm

 

     Annácska, mivel az előző bejegyzésre egy komment sem érkezet, félek, nem vagyunk túl népszerűek..Na mindegy. A többieknek üzenem, hogy mi este kivonultunk egy "üveg" (dobozos volt) sangriával a Margit Ájlendre Csillával kart karöltve. És nagyon szép volt meg romantikus, meg reszket a hold a tó-óvizéééén, de rohattul fújt a szél,és ez nem tett túl jót a náthámnak, így másodszorra mulasztottam gyakorlatot a suliba..Mivel a Graff meg a Mest mindig filozofál így én is hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy elmondjam, belénk akkora munka fegyelmet neveltek bent, h eddig tényleg csak kétszer hiányoztam a suliból, először elsőbe, amikor a Makovicsnál volt klubb délután, és este tizenegy helyett másnap tizenegyre értem haza, és egy sör helyett egy üveg tekila fogyott.Meg most.De  a lelkifurdalástól egész délelött takaritottam meg mostam, ágyathúztam, majd főztem is.Nosza. valamit már csak belémrakott az intézet. Mivel egész nap bent vagyok, vagy külső oviba járok, ezért csak ovis élményeim vannak. Plö szerdán eljátszottuk a Répa mesét, beöltözünk meg minden, és én voltam a nagymama, sztem a gyerekek azt se tudták miről van szó, de mi mindannyian annyira röhögtük miközben HÚÚÚZTUK HÚÚÚÚZtuk, hogy nagyon jókedv kerekedett, az egyik kisgyerek nem értette, miután már a nagypapa (Eszti), mammer (én), unoka (Viki) is húzta a répát, hogy ugyan mér nem jön már ki, és teljesen magától érthetődő módon odajött segíteni, (Anna szerint közölni kellett volna vele, hogy ez nem egy ilyen interaktív dolog, és maradjon a seggén, de nem tettük:)) (Többi szereplö:Turek:cica, Bori:kutya és a Zsófi volt az egér- ez nektek nem sokat mondd,de a hatalmasalakitásukért azért megérdemelték, hogy leirjam).

Vagy a múlt heti nagy élményem, Dani pajtással történt lépcsőzés közben, ugyanis  a kis drágám a susi melegítőjébe spontán olyan szinten bepisilt, hogy odatermelt a lépcsőre egy óriási pocsolyát(hihetetlen mennyi minden tud kiömleni egy ilyen kis bogyokából), ami elkezdett lefolyni, és zuhogott le három emeletet, rám lentröl kiváncsi tekintetek szegezödtek, h mi folyik itt a szó szoros értelmében, én igyekeztem Danikára mutogatni, hogy nehogymá  én vigyem el a balhét, Dani meg kis hatásszünet után ártatlan németjuhásztekintettel rámnézett és közölte, h:"Pityilni kell", én meg diszkréten a kis vizesésre mutogatva felvilágositottam, h kettönk közül, szerintem már csak nekem kelhet, errö:"Bepisiltem??" Miután megbeszéltük, hogy bizony fején találta a szöget, indulhattam tisztába tenni. Szóval odaseneki. Olyankis szuttyongatni valóak ám..

Ramcsi!nekem tök hiányzol!Gyere már haza!Ma reggel amugy amikor felhivtalak nem is tudom mért tettem, csak éreztem hogy fel kell!

Dió!Nagyon nagyon nagyon vigyázz Magadra!Én már most alig várom hogy haza gyere.Mégis hogy gondolod, hogy féléve kb mindennap talizunk, erre Te elmész???

A Dreamteamnek sok sikert az új életéhez meg az új albihoz, a Mesti nyifogását meg ne vegyétek komolyan, mert én akárhány megoldást felajánlottam csak sopánkodott tovább, szoval ne sajnáljátok!:)Mesti csak tökösen! Tomi Te meg ne csüggedj a ma este miatt, legalább senki nem zavar a tancsizásban:)Csak nehogy titokban túlképezd magad angolból!!!

Amugy beteg vagyok, a Dió is az. És befejeztem a Csernust!Mindenkinek nagyon jó hétvégét!!!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr26358289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása