feb
28

| Szerző: lcsillu | 5:08 pm
Hello bébik, Panka pajtival, aki mellesleg szintén boszorkány, letelepatizáltuk, h ezt a Connie gyereket meg kéne osztani Veletek is, de mivel neki nem ment, most én próbálom meg posztolni ennek a félelmetesen felnőtthangú kiscsajnak egy videóját. csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr62358306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna. 2008.02.28. 18:35:04

Télleg fura ez a kislány! Nekem nem tetszik, tehát Panka valószínűleg imádja:) Amúgy én is észrevettem, hogy nem válaszolt senki, de sevész..Csillllel megnéztük a Szerelem kolera idején-t, és újfent beleszerettünk Javier Bardembe. Minden szökőévben....

ramóna 2008.02.29. 08:19:40

A kislány szerintem aranyos! :)
süti beállítások módosítása