ápr
26

Frálydély

| Szerző: Panki | 10:39 am

Gyerekek,nagyon nagyon jó pénteken este tízkor lefeküdni, abban a tudatban, h tatai társaim sem buliztak. Főleg szegény Dí nem bulizott. Elmentem meglátogatni este. Ugye ma éjszakázott először a kis drágám. A hely jó! A reci szimpi. Amugy megcsapott valami hihetetlen táborfeeling. Főleg h egy csomo osztálykiránduló csoport volt ott, meg kisházak, meg focipálya, tűzrakóhely, ezazamaz. De  szegény kislány nem sokat aludt, mert a lurkók buliztak, plusz, Ákos (de nekünk csak Áki) a hetven éves éjjeli őr 5000 decibellel horkolt, így Didi alvás helyett bánatosan pislogott a szomszédos kanapén. Ezt onnan tudom, mert felhívtam fél hétkor és,megkérdeztem elmenjek e érte reggel hétre.. De drága anyucija megtette. Most alszik, de majd mesél!

Én meg..Ugy néz ki a szobám ,amire Csilla azt mondaná:Mi ez a gyerekszoba? Vágok, ragasztok, előrajzolok, festek. Anna ,lehet megmenekülsz attól, h vasárnap éjjel tavaszi táj festésére kényszerítselek:)

Jó hétvégét!

Ilyet csinálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr16442796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna 2008.04.26. 11:23:33

Ugyan, bármikor festek neked bármit, ha van miről másolni. És pillangók lesznek végülis? Meg hal? Majd segítek kivágni.
Mi sem partiztunk tegnap, Csilla kutyiját sétáltattuk egy kocsma teraszán.
Dió, meséld el, milyen volt az éjszakád!! Puszi mindenkinek

Anna 2008.04.26. 11:42:13

Azt elfelejtettem megkérdezni, h mit csinál Jánosunk jövő héten? Hazamegy?

Te jobban vagy már, takonyka?

Panki 2008.04.26. 11:47:59

Kicsit igen. De azért még kicsit gyengélkedem. Sajnáljatok!
Jánosunk már pénteken elutazott haza, és egy hetet marad.És ha jol számolom letelt az egy hónap...
Halak nem lesznek. Pillangók meg virágok. Hajjaj.A ma azért lett volna jó,mert lelkifurdi nélkül tolhattuk volna a fánkit!

˙tt 2008.04.26. 12:13:18

helósziamindenkinek!

először is sajnálom Pankát aki beteg, de úgyis meggyógyul, mert már eléggé ideje lenne. Dió meg meséljen, és ide is, h a messzi távolból is értesülhessünk :)

hát akkor én is csatlakoznék: nem buliztam tegnap. 11ig söröztem egy kedves-kedves ismerősömmel, aki régen a B rövidítéssel szerepelt a sztorikban, Pé tudja is:) az nagyon jó volt, főleg a szakmánkról cseverésztünk, és hogy milyen akciókat tervezünk a nyáron, és valamiért szerintük én is legyek benne. ez mindenesetre jólesik :)

nade a lényeg.. mivel szerencsére nem buliztam a héten, most friss vagyok és munkára készen, és süt a nap, és a szembeszomszéd sráctól olyan csudijó zenéket kaptam... és egészen nagyon élvezem h egyedül vagyok, a szobában legalábbis, és nem vagyok itt zavaró harmadik :)

szerdán érkezem a világ legszebb városába :)
pusssz

ramóna 2008.04.28. 11:44:20

Szerdán én is érkezem!!!
süti beállítások módosítása