máj
6

enter

| Szerző: Anna. | 11:04 pm
Sziasztok barátaim az Úrban! Mindenkiről rég hallottam, kivéve Pankát, Csillát és Orsit, úgyogy írjátok meg, h hogysmint! Legutóbbi élményeim a fent felsoroltakhoz köthetők. Orsi például az imént ment el, meglátogatott minket, pedig dolgozó nő, magassarkúja is van. Pankával ismételten ketten maradtunk, Janó jött, és minden szatírkodás nélkül kiköltözött ma este. Mondjuk azt mondta, hagy bort, és én már mindenhol megnéztem, de nem találtam. Úgyhogy Orsit is csak a szokásos víznedűvel tudtuk megkínálni. Megint girl power van. Ja, egy fontos kérdés: mindenki tudja, ki az a Deák Bill?? Emlékszem, h kiröhögtem Csillát, mert nem tudta, ki Benny Hill, és gonoszságom most visszaszállt fejemre. Több ember mondta, hogy holnap ő lesz zp-ben, én meg: ááááá..hm. Panki túláradó örömmel tudatta velem az imént, hogy ő a legtehetségesebb konduktor. Olyan motivációt talált ki hogycsakna. Most sunnyogott itt el mellettem. Ez mingig rosszat jelent, mert ilyenkor lefekvéshez készülődik, és akkor én unatkozom. Lehalkítom a tévét 8asra, amit nem hallok a thökölytől, és unaatkoozooom. Persze azt mondta, csak bugyit vesz, de ismerem a piszkos kis trükkjeit. mitis még? Csillával voltunk quimbyn vasárnap. Nagggyon jó volt. Mára visszanyertük a hallásunkat a bal fülünkre is. "lassan izzik a monitor, annyira figyelem. Oléoléoléééééé, ugorj idegen" Ezt a számukat pont nem játszották. Most mondtam Pankának, hogy nem írtam semmi érdekeset, és azt mondta, h azé, mer a blog olyan, mint az életünk. Jóéjt tüncikéim! Hogy lehet olyan blogon, h tagolja a rohadt szöveget??!!!????????!!!???!?!?!? És üzenem a tataiaknak, h ne drogozzanak romániában!

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr5457556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Legjobb konditoráj 2008.05.06. 23:19:09

ÓÓÓooo ugye még nem alszol eeeel, neked és nekem méég valamit tenni keeeelll-h kilógó seggű Dzsesszidzsémszt idézzem.
És a félreértések elkerülése érdekében, az a bugyi dolog nem ugy volt, h nem volt rajtam.Életünk saváról meg borsáról: azokat ha csurran cseppen se a blogon hintjük tova.
Frdának boldog névnapoT.Totónak b szülinapot.
Anna,neked meg még elénekelem elhaló hangon, h" ohh kicsicsillagkishajóó, ködfátyol..." bár a Májsztró a vovon kiröhögött a hasonló megnyilatkozásaimért, szerinte gáz a konyhában vigyázállásba vágni magam egy rózsával és egy törpével a kezemben és az anyucikámnak elénekelni az énkicsike vahhhagggyoook kezdetü anyáknapi slágert.sztem nemaz. ha kikivánkozik, engedd el.
Fiuk! Tényleg ne drogozzatok már! olyan szar a tévéhíradóban hallani.
A nap mottója:lelkifurkám van, bicsi bocsi:)

Anna. 2008.05.06. 23:28:10

Meg kell, h magyarázzam az elhaló hangon történő éneklést: szóval bátyámmal mindig utáltuk, ha valamilyen félhalott állapotú ember énekelni kezd a filmekben. Figyekjétek meg, Rose is énekel Jacknek. Vagy abban a gagyi hegymászós filmben, ahol a lány több napig a föld alá van szorulva jég közé, elvizesedik a tüdeje, egy robbantással szabadítják ki, de ő 'énekel' a bátyjának egy kedves gyerekkor nótácskát, máshogy ki se tudná fejezni tán érzelmeit. Nemisaz, hogy miért, de ha nem jön ki hang a torkán, nem kell erőltetni. Váááááááá. És rendszerint benne vannak a következő szavak ezekben az áriákban: csillag (mint azt Panka feltüntette volt), anyácska, szerelem, de a ködfátyol is közel van az igazsághoz.

Ilyenkor sajnos nyílik a bicska, most is jó ideges lettem..

ramóna 2008.05.07. 07:35:45

Köszönöm érdeklődésed Anna én spec jól vagyok (már)! Fogytam kb 4 kilót 1 nap alatt, sajnos a fogyókúra receptet nem tudom tovább adni mert már nem vagyok fertőző:) Anna egyébként szégyeld magad Deák Bill Gyula miatt és légyszives nézz utána!!!! Bluest játszik én szeretem és ha a Hobot ismered és őt nem, na hát szégyen gyalázat.... no comment... Egyébként a film amiről beszélktél a Jég és föld között amit szintén szeretek, szóva egyből 2 fekete pont is jár neked. :) Panka meg a Führer tehát egyértelmű hogy nagyon jó mindenből. Na pusszantás. Pénteken érkezem Monival az ékszerdobozba és vasárnap távozunk, ha valakit érint..

ramóna 2008.05.07. 07:43:16

Egyébként amit talán biztos ismersz az a felszarvazottak balladája vagy a kopaszkutya hosszú lábú asszony na mindegy nem így címról hanem már biztos hallottad őket. A füstös kis kocsmákba ahova jársz délutánonként tankolni :DDD deakbillgyula.extra.hu/

˙tt 2008.05.07. 10:18:35

jóreggelt
örülök hogy végre mozgolódás vana blogon. na nem mintha most én bármit érdekeset is írhatnék... agyrém minden. ennyi.
na de hogy ne csak panaszkodjak, tegnap a formatervezésen a tanár úr látván milyen korlátterveket vittem a következőket mondta:
"timi, maga egy zseni."
hát, mondtam hogy talán nem kéne eltúlozni a dolgot, de ilyet mindenesetre ritkán hallok,. pláne egy tanártól, ezért hát ahogy jól esik neki. :)
de a többi meló.. hát ajjajj. jah, nem jajgatok :)
deák bill-t ismerem picit, az említett fimet meg nem láttam. kérem a pontokat... :)
gyorslátogatást én is tenni fogok a hétvégén tatán, de még nemtom melyik nap. összeszedem ott a harmóniákat meg a tópartokat aztán jövök is vissza.
pussz

ramóna 2008.05.07. 11:35:36

Na akkor büszkén mondhatom, hogy van egy barátnőm aki a világ legjobb kondija és egy termékizé aki egy zseni:))) Büszke vagyok lányok rátok! Timi pont nincs csak Annának szólt. Egyébként szerintem Tatán kiülni a tópartra a napsütésben ...hm...annál jobb feltöltődés nincs is !!! Gratula zseni bicós Timinek:)))

Anna. 2008.05.07. 15:23:37

Becsületből megnéztem bill honlapját, sőt meghallgattam egy egész számot youtube-on, azt a balladásat, de nem ismerem:( mindazonáltal maradok mr2-nél inkább szerintem.
Örülök, h jól vagytok, Timi, téged meg irigyellek, nekem soha nem mondta egyik lektor sem, h egy finn zseni vagyok. Lehet amúgy, h mondták, csak nem értettem..

Dió??????

csill 2008.05.07. 16:52:43

ez nem igaz!!! tudom ki az a benny hill!!! lehet h volt olyan mikor még nem tudtam, de senki se születhetett úgy h ismeri az angol komédia öregapját.. (belecsempésztem a bizonyítékot h tudom hihih..)
na, ennyit az önvédelemről. quimby télleg adta..:) puszi amúgy mindenkinek, Panku, látnálak már szívesen, mikor lesz olyan hogy kimegyünk piknikelődni a margitszigetre?? ez mindenkinek szól!!! jövőhéten leadom a szakdogám, lehet készülni a zaklató telefonokra;) csoki addig is

˙tt 2008.05.07. 18:11:37

sztem Anna, akkor egyezzünk meg abban, h neked is mondták :) csak nem értetted.. vagy éppen nem figyeltél :)

Anna. 2008.05.07. 19:48:03

köszönöm a bizalmat:))) Akkor össznépi piknik margit szigeten jövőhéten??

D. 2008.05.07. 21:18:20

Hát drágáim én nyomom az ipart szorgalamsan. Dió anyátok reggel 7-ig talpon...Egyébként én vagyok a legokosabb mert egyrészt én vagyok az elsőszülött a csapatban, másrészt meg nekem mindkét név ismerősen cseng, mitöbb alapos háttértudással rendelkezem róluk.
Amúgy semmi különös. Kicsit már bántja a szemem a monitor, mert egész délután levelekre válaszoltam baromi udvariasan. De most le kell tennem a lantot, gondolom ti sem szeretnétek ha ínhüvely gyuszkóm lenne. Bicsi-bocsi:)

ramóna 2008.05.08. 07:57:36

Ismerek egy orvost ha érdekel:)) Hát Dió az az igazság, hogy itt már csak a vénekre lehet számítani:) Ezek még pelenkások voltak mikor már te :DDDDD
süti beállítások módosítása