máj
13

TC: Bolondos galagonya

| Szerző: Panki | 11:26 am

Na helló skacok!

Fú annyi minden történt nem is tom mit írjak le belőle. Tök jól vagyok. utolsó hét a suliból, nyári napsütés-viszont ma várjuk az újabb kedves lakótársat! Kriszt vagy Arankát. Arankánál tipikusabb lény a földön nincs. Ugyanis, eleve, h ARANKA (AAARRAAANKAAAA), 28 , dolgozik és macskája van.Nem kezdem el fikázni, mert juthatok én még az Ő sorsára (az irány megvan), de akkorse leszek Aranka.

  Krisz. Fiatal, bohém, és füvezik. És amint beteszi a lábát a lakásba, kihivok egy lakatost és a mi szobánk zárva lesz, ez hótzihertutifix.Gondolom látjátok, h a lelkesedésünk az ujlakótárs témában csökkent.Szóval..szóval.

A Ven fantörpikus volt. a csütörtököt azzal kezdtem, h nagy becsületesen elmentem gyakorlatra , a többiek már lementek szerdán. És nagyon jó volt, ugyanis bementem fél nyolcra, összepakoltam a kölköket, megetettem, felöltöztettem, majd megjöttek azok akik kilencre voltak beosztva, és elvitték a manókat állatkertbe, de minket nem vittek el, majd miután nagyot integettem és jószórakozást kívántam mindenkinek (szívböl), kezembe kaptam akis listát, h mmásodmagammal mit kell elvégezni, majd délig áztam a domesztoszban és az egész csoportszobát végignyaltam.Sokkal jobb volt mint az állatkertbe menés.

Utána uccu Népliget ésbusszjeeeeee. Ven,  fesztivál minden.Ivászat ,haverok buli VP,meg majdnem vadkalandba bocsájtkozott vele egy leányzó,bár volt barátja, de a kedves barátnöim szerint, amikor meglátott, jött rá, h mégiscsak a lányokat. na mindegy az elsö csokszituációban meglógtam végül. és levontam a következtetést h túl közvetlen vagyok:(bicsi bocsi

Pénteken füredi kirándulás, Turányik család vendégszeretete, finom kajálások, lebzselés, majd ismét buli, buli koncert...ésatöbbi. majd elmesélem. Imádok fesztiválolni. És arra jöttem rá, h az ember egyre jobban belejön. Mindegyik nap egyre jobb. de a legeslegjobb az a koradélutáni ill délelötti afterparty közösmagunkhoztérés, röhögés.

Most meg sok sok minden van, családilag is meg ilyenek, de ez se internettéma. 

Mindenkinek sok sok sikert, én el sem tudom képzelni h fogok leszigorlatozni. De lehet h majd jól lefele görbítem a csöpkisszájamat , felveszek egy ótvar melegítőt és megadom magam és nekiállok tancsizni. amen.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr49466200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ramóna 2008.05.13. 14:06:14

Ramcsika szorgalmasan tanul ugyanis pénteken számvitel és gazdaságföldrajz szombaton mikroökonomia és statisztika vizsgája lesz. Szeretettel várom a túrázni várók jelentkezését:)
süti beállítások módosítása