jún
3

Maglóca szépe

| Szerző: Panki | 11:38 am

Ramcsika kérésén felbuzdulva irok pár sort a medencés kiruccanásrol. Ami azzal kezdőtött, h a Mesti aszitte fiú vagyok, és hat helyett fél ötre jött értem, és aszitte öt perc múlva kész leszek, elfeledkezett a fürcsiröl hajmosásról, hajvasalásról, gondokodásról mit vegyek fel, a hisztiról amikor az ember lánya ráébred h neki semmi nem áll jól, majd bugyiba meditál a szoba közepén és már nincs is kedve buliba menni, majd végül felöltözik.Sztem ez egy óra minimum. Na mindegy.Ha menni kell hát menni kell. Az utunk nagyon jó volt, leszámítva, h ismét el lett nekem magyarázva, h egy navigátor antitalentum vagyok, és velem NEM JÓ UTAZNI , és kussoljak és nézzek ki az ablakon, majd amikor jógyerek lévén feladathelyzetem teljes tudatában  az udvarias kérésnek engedelmeskedve kussolok és nézek ki az ablakon, akkor megkapom, h most mit hallgatok,mit kell mindig duzzogni.:)Odaseneki. Amugy sztem jó velem utazni.Én szeretek.:)

Maglócára érve Emőke még fát akart aprítani tetőtől talpig lovasba, meg még akkor készült leölni  a grill disznót.Mesti miután kimedencészte magát , jó ősemberhez méltóan rögtön tüzet csiholt, húst sütött, én csicseregtem, páleszoztam, meg fújtam a tüzet,mert megint megkaptam a legkellemesebb feladatot.

A vendégek sorba megérkeztek.Nekiláttunk a bulinak. Mivel a szabadtéri sütö olyan helyen volt ,ahol nulla volt a világítás, csak találgattunk vajon jó e már a husika, így az első szériát  miután a tányérunkban volt, elkereszteltük Kormosnak . Mindenki találja ki miért.De finom volt nagyon. Emőke salátakölteményei: görög tészta saláta szőlővel, francia saláta megsemmertem kostolni, krumplisali, kétféle sütike.És mindenféle pia.sok.

Én decensen berugciztam.Julia nem annyira decensen.Táncikáltunk, énekeltünk és ittunk.Mesti saját bevallása szertint pöppet túlette magát.én NEM. Önuralom forever.

Inni sem mertem nagyon  (max 6 pálesz meg gintonik)mert ottvoltak a Bacsaritáék és Emő apucijának 50dik szülinapján nyújtott világhírú alakításom miatt égett a bucim.Ígyhát Júlia egyedül rohangászott másnap hajnaltól nőiesen délig a slozira. Én azért vele tartottam a hajnali órákban, mivel  a szürcsögésemmel zavartam mások éjjeli nyugalmát, így nem volt maradásom. Illetve féltem töle , h párnátszoritanak a fejemre, örök csendre intve ezzel.

Másnapra csak a Juliáék meg mi maradtunk mindenki más elautozott éjszaka.Én még hableánykodtam. Aztán hazafele Györbe meki, Tatán tecso. és vége.Én el lettem volna még..Köszi MŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐ!!Mestitől elkommunizáltam a napszemcsiét.Neki is KÖSZIII

Ramcsi ez igy kielégitő volt????TÉnyleg nagyon jó volt..

Azóta itthon nyaralok.Olyan jó.De még mindig beteg vagyok.Dió is az:(

ANnuska jöv csütörtökön nem talizunk Pesten????Mindenkinek jó nyarat!Én a szigorlatos cuccommal még egy légtérbe sem kerülök.Erre kínosan ügyelek.

Csókszika

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr33501245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meglóca szépe személyesen 2008.06.03. 12:02:25

Itt Maglóca szépe jelentkezik személyesen Maglócáról!:D

Örülök,h sikerült egy kellemes szombat estét töltenünk világfalunkban,Maglóca cityben.Ma igy bevillanak jelenetek és kuncogok magamban.na jó,hahotázok.Egy apró példát hoznék:Kedves Mesti barátunk ,amikro felhasználta a fél éve az udvarunkon hetntergő napkrémet (ezt perzse nem említettem neki),majd beleugrott a vizbe és viccesen konstatálta h ez nem is jön le:DDDDmegjegyezve,ez vmi maglócai krém biztos :DDDDennyit a világmárkáról...igérem köv. bulájra vmi világitást beszerelek a grillhez,mert igy elég zsákbamacska:Djó h volt virsli!amugy tudod ki süt Nektek legközelebb,kitezsem a lelkem,és csak Panka evett belőle.bátraké a szerencse ,igaz Punki?:)olyan szépen süt a nap,itt a nyár,mindenki kisszoknyában,de szeretjük ezt.Jó strandolást Drágáim,élvezzétek a nyarat!

Anna. 2008.06.03. 17:22:37

Panka, hívj fel, Fanni szervezett holnapra progit!! Nem leszel fent? Költözik a csaj, nem akarok egyedül:(

Panki 2008.06.04. 14:36:08

Várom a fejleményeket...
süti beállítások módosítása