jún
4

Meg kell veletek osztanom Mö viccét,amin azóta is rötyögök. és ez a vicc oly rövid h bele se sülhetek:)Jeah

Mit mondanak az emosok: " az egyik szemem sír a másik haj"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sztem naggyon jóóóóó:)

Tegnap voltam lubickolni a Fényesen, mindenki kövesse a példámat, bár a Karcsi és Tomcsi nem bántak velem kesztyűskézzel, így a medence felét kiittam a másik fele meg az agyamig hatolt,de jól el marhultunk. ma meg Diót látogattam. Jah és újra göndör vagyok!

Csóókok

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr59503872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása