jún
4

Zp

| Szerző: Panki | 9:41 pm

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr53504129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magoca szépe kommentál 2008.06.04. 22:35:12

Csö Sezlonyok!!!Anna nagyon-nagyon jó ez a haj!èn találtam rá elöbb a képre:Dimádlak Tepsisegg(remélem most nem árultam el nagy hadititkot:))pusziiii:kal´cskép

Panki 2008.06.04. 22:38:38

Kalácsép!Kösz.Üldöz a multam:(((.Anna meg a Tomcsika nagyon szépek, rólam meg a Lukról is van ilyen kép, de azt nem akarja felrakni:(SZKuzi!Tök fura h Emöke megismer Titeket a neten..,nem?:)

magoca szépe kommentál 2008.06.04. 22:42:16

az én memoriam nagyon jo:)hiaba , hat a kavingtonom:D(ezt hogy irjak?;))reggel egy,este kettö:)tedd fel a medences kepet,amikro kiemellek mint egy sellöt a vizbol....es legyen a cime sellölany Maglocai tengerben:)

Anna. 2008.06.05. 21:15:14

Heló lányok, köszönöm a haj-bókokat (ééééééééééértiteek), én kicsit gedvának látom a fejem, de sebaj:D Emőke télleg durvaa:))))))))))
Tomi, ha olvasod ezt, írd le, h kijött e a te gatyádból a festék valamivel, mert Csilláéból meg enyémből nem:((((((((

Az emós szerintem is vicces:D:D:D
Az jutott eszembe, milyen fura lehet ex-osztálytársunknak, Emánuelnek ebben az új divathullámban lépten-nyomon becenevét hallani. mindenki emónak hívta/ja.

tsók

Pankus 2008.06.05. 21:21:53

Milyen volt az első éj évával? Hivjak csak ugy: Eva. CSILLLLAAA!!!Ugye emlékszel?
Van számodra egy gondolatom.Le fogom írni. Nem nagy cucc de bennem szögetütött és dolgozik:)
Csok

stukker 2008.06.06. 01:45:24

hohoho!
Rohadt média, mindenhova követ. Tuti minden kocsmába figyelnek már. Nem hiszem el. Perre megyek vagy ombuccmanhoz. Teszem hozzá, hogy Annát még épp hogy időben kapták le, később már csak bokorral együtt sikerült volna.
Amúgy nem tudom mi van a nacimmal, még nem láttam mosás után, természetesnek vettem, hogy kijött, de lehet akkor faludiscós lett.
Ha megyek angolra lechekkolom Évát. Jól néz ki?:D

Anna. 2008.06.06. 11:21:55

khöm, a bokros rész tök hülyeség. Tomi zöldségeket beszél. azért még megvannak a karomon a harcikarcok, hülye szúrós ágak!!
Első éjszakámat Évával Orsinál töltöttem. Éva persze nem volt ott..
Elmentünk este Csillel meg Orssal meglesni Orsi csoporttársait, aztán meg egy török fiúval roptuk zp-ben. Nem akartam egyedül hazamenni, meg a lányok közelebb is laknak, úgyhogy már csak azt kellett eldöntenem, kinél alukáljak. Orsi nyerte meg szórakoztató éjszakai társaságomat, mert ő kelt később reggel:)) Köszi mindent, olyan ari volt, vett nekem enni!!
Ja, Évát majd mindenki eldönti, hogy tetszik e, tessék jönni vendégségbe!

D. 2008.06.06. 21:56:28

Én mennék vendégségbe. Azt hiszem mostmár itt az ideje. Kb. 2 hónapja nem találkoztunk. Jövő héten kedden és pénteken dolgozom, kérdés, h ti mikor vagytok fent. pussz

Anna. 2008.06.06. 22:34:21

Sziaaa!
Jajdejó, fent leszek kedd reggeltől, sztem szombatig, mert szülinapozunk pénteken, amit írt Ors. úgyhogy bármikor:)

csill 2008.06.07. 11:09:04

Eva..hihih, emlekszem:) mi az a gondolat? monddddddddddeeeeeellllllll Pankaaa!!!

Meglóca szépe személyesen 2008.06.07. 21:43:27

pühhhaaa...mit hallok....efotton ott lesz iden is a pöttyös labdas devenyi tibi bacsi ...egy masik satorban meg a fia....micsoda nyar lesz :))))edzel Punki,h hamar megtalaéljuk a terkepen:DDDDDDDDujabb rejtely Dunaujvaros !!!

Panki 2008.06.08. 10:18:02

Möcike! Asszem magamra kéne tetováltatnom egy térképet, hátha az hatna valamit!:)
Didi!Igértél vmit efottal kapcs, lécci intézd el. Tegnapi kalandjainkat majd elmesélem. Csilla, veled meg akkor egy randi a prágában a hét valamely napján, jelöld ki és átrágjuk magunkat fész tu fész:)
Csokdosok mindenkit

Panki 2008.06.08. 10:20:09

Figyeljetek!Amit az orsi irt azzal mivan? Egyik nap láthato másiknap nem..Már meggyanusitottak,h én szedem le.Amugy átgondolás alatt és köszi a meghivást!Vagy meggondoltad magad és idén mégse öregszel?

orssssssss 2008.06.09. 10:08:58

nem akarok annyi lenni amennyi leszek :( Úgyh ahogy mondod, idén nem öregszem, csak ünnepelek! :D Most már éles meg publikus meg minden, ami lehet és eddig nem volt a bejegyzésem,úgy láthatja mindenkiiiiiiiiiiii...aki meggyanúsította Panklet annak nem volt igaza, csak én bénáztam:)

stukker 2008.06.09. 16:15:09

BoCS Pankrátor!:)
süti beállítások módosítása