aug
21

én bizony megírtam volna, hiszen Ramcsi a legjobb barátnőm, de mint ő is említette, kultúrálódtam abban az időintervallumban. sajnálom hogy lemaradtam, hiszen ki lenne jobb házigazda.. ahol még unicum is van... :) egyébként talán nem is maradtunk volna sokáig a szabadtéri gálán, ha nem jön oda a biztonságis, és küld minket a nézőtérre, hogy hát "miért nem ültök már le lányok, van rengeteg hely" pedig azt hittem annál egyszerűbb sosem lesz, mikor Pankával bekommandóztunk poénból a Megasztárra fű alatt :)

de aztán így is csak a feléig maradtunk, mert hát az igazi kultúrember inkább elindul a kávéházba művelődni, útközben rátalálván barátaira a várfalon, akik egyébként is sokkal szebben énekeltek, meg hangosabban is, és nagyon intellektuálisak. a szomszéd bácsi is odajött a várudvarból tetszést nyilvánítani, ezért kapott bónuszt is, mikor az udvarába is beordítozott a konvoj :) ne csodálkozzon senki ha megint nem lesz kávés buli egy darabig :D:D

aztán a kávéház előtt végre találkoztam királylányokból álló egységemmel, Pével, Dióval, Ramcsikával és őneki a hercegével, akik végre eljöttek hozzánk, meg is nyugodtam, hogy rendben ment náluk az alapozás. rosszul is éreztük magunkat picit Erikával, hogy igencsak le vagyunk maradva, sebaj, ezért buli végére behoztuk, persze addigra már a szerelmes párok eltűntek, mert megtehetik:) aztán utána kaptam kioktatást is egy kislánytól (elnézést ha esetleg idősebb volt nálam), hogy én bizony ne higyjem el egy szavát sem a fiúknak, ezúton is köszönöm. igazából mindig azt hittem, hogy ők igazat mondanak :D. Ginának pedig köszönöm a diszkréciót, üzenem, hogy bármikor megírhatja ha nem vagyok józan, szükségem is van az építő kritikára :D Részegen meg mindig abban az illúzióban élek, hogy nem vagyok az, oda se figyeljetek. persze van amikor igazam van :P

végül amikor már kitáncoltam magam, Erika barátném is kipihente magát a fűben, indultunk haza. azért még egy ismerőssel összefuttottunk a kv mellett, olyasmi ruhában volt mint a Tomi. :)

jó ez a nyár.

A bejegyzés trackback címe:

https://sezlony.blog.hu/api/trackback/id/tr62626545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása